Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:26:18 GMT

قهرمان لیگ برتر تیراندازی با کمان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۱۸۷۵

قهرمان لیگ برتر تیراندازی با کمان مشخص شد

در پایان رقابت‌های لیگ برتر خارج از سالن تیراندازی با کمان که در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد, تیم پتروکیمیاگرراد قهرمان این رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان پنحمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان که به میزبانی پتروکیمیاگرراد در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی و در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان برگزار شد، تیم پتروکیمیاگرراد در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های آرمان و مس کرمان در جایگاه‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر تیراندازی با کمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیراندازی با کمان و در بخش کامپوند بانوان، مس کرمان با 22 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های پتروکیمیاگرراد با 20 امتیاز و ذوب‌آهن با 19 امتیاز دوم و سوم شدند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر ریکرو بانوان، پتروکیمیاکرراد با 14 امتیاز اول شد و تیم‌های آرمان با 12 امتیاز و شهرداری بندرعباس با 11 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در ریکرو مردان، تیم آرمان با 27 امتیاز اول شد و تیم‌های پتروکیمیاگرراد با 26 امتیاز و نفت امیدیه با 14 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند. همچنین در بخش کامپوند مردان نیز تیم پتروکیمیاگرراد با 24 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و پاس ناجا با 23 امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با 18 امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر تیراندازی با کمان قرار گرفتند.

نتایج هفته پایانی لیگ برتر خارج از سالن در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان به شرح زیر است:

ریکرو مردان
میعاد بروجن 5 - هیئت کرمان صفر
پتروکیمیاگرراد صفر - هیئت کیش صفر
پاس ناجا 3 - نفت امیدیه 2
شهرداری بندرعباس صفر - هیئت یزد صفر

ریکرو بانوان
پاس طلایی 3 - میثاق مهر 2
پتروکیمیاگرراد صفر - هیئت کیش صفر
هیئت یزد صفر - شهرداری بندرعباس صفر
هیئت کرمان صفر - آرمان صفر

کامپوند مردان
هیئت یزد صفر - هیئت استان مرکزی صفر
نفت امیدیه یک - شهرداری بندرعباس 4
فولاد مبارک سپاهان 3 - هیئت کرمان 2
پتروکیمیاگرراد 3 - پاس ناجا 2
پاس طلایی صفر - دانشگاه آزاد صفر

کامپوند بانوان
شهرداری بندرعباس 2 - ذوب آهن اصفهان 3
پتروکیمیاگرراد 5 - هیئت یزد صفر
بیمه ما یک - مس کرمان 4

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران

ملی‌پوشان پاراتیراندازی ایران موفق به کسب سه مدال طلا، نقره و برنز در رقابت‌های جام جهانی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P2، کلاس SH1، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع 8 نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

 

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با 239.7 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب 214.8 امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با 148 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

امروز همچنین محمدرضا میرشفیعی ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی آقایان P1 در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه سوم راهی مرحله فینال شد و در این مرحله با کسب 234.8 امتیاز در رده دوم ایستاد و به مدال نقره رسید. در این ماده نمایندگانی از کشور هند و کره جنوبی به ترتیب اول و سوم شدند.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیده بود.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست