Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمزه اکبری فیض آبادی، دوچرخه سوار 31ساله نایینی، تصمیم گرفته با دوچرخه، خود را به مناطق صفر مرزی ایران در منطقه هامون و بر سر مزار مرزبان شهید، 'مراد دهقان' در جنوب شرق کشور برساند؛ امروز جمعه سفر خود را از کنار گلزار شهدای نایین آغاز کرد.

این دوچرخه سوار که فرزند شهید غلامرضا اکبری است، گفت: این سفر که ششمین سفر طولانی بنده نیز است، در راستای پاسداشت مقام والای شهدای مرزبان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدای مظلوم انجام می گیرد و در طول مسیر از استان های اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان عبور کرده و پس از آن از مسیر استان های هرمزگان، فارس و اصفهان به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه اکبری افزود: روزانه بهور میانگین افزون بر 100کیلومتر با دوچرخه خود رکاب میزنم و پیش بینی می کنم برای پس از طی حدود چهار هزار کیلومتر بعد از 40روز دیگر این سفر را به پایان برسانم.

وی با اشاره به نامگذاری سفرش با نام 'هوم تا هامون' گفت: 'هوم' یکی از نام های باستانی شهر نایین بوده و 'هامون' نیز منطقه ای در مرز ایران و افغانستان و پاکستان است که شهدای زیادی در این منطقه برای دفاع از ایران اسلامی جان خود را فدا کرده اند و مقصد من دراین سفر است؛ برای همین خاطر این سفر را به نام 'هوم تا هامون' نامگذاری نموده ام.

 

انتهای پیام/م

 

دوچرخه سوار نایینی رکاب زنی 4000 کیلومتری خود آغاز کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نیمی از تالاب هامون آبگیری شد

علی سلاجقه در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره حق‌آبه هیرمند، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با هیئت حاکمه افغانستان در خصوص حقابه هیرمند داشته‌ایم، حدود ۶۰ میلیون متر مکعب رهاسازی آب صورت گرفته است. سیلاب‌ها هم در منطقه به ما کمک می‌کنند تا هامون شرایط بهتری پیدا کند و امیدواریم با رایزنی‌هایی که در حال انجام آن هستیم بتوانیم انحرافی که بر روی این رود وجود دارد را مسدود کنیم، وضعیت تالاب هامون بهتر خواهد شد. حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با اعلام اینکه حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است، نسبت به بهبود شرایط این تالاب اظهار امیدواری کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • احیای بخشی از تالاب بین المللی هامون و شور وصف ناپذیر مردم سیستان
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • (ویدیو) نیمی از تالاب هامون آبگیری شد
  • حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم