Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:20:47 GMT

نفوذ جریان سرد به استان‌های شمالی

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۲۳۹۵

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به نفوذ جریان‌های سرد شمالی به استان‌های ساخلی خزر از وقوع باد و گرد و غبار در برخی مناطق کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی 24 ساعت آینده با نفوذ جریان‌های سرد شمالی دراستان‌های ساحلی دریای خزر درمناطقی از اردبیل، گیلان و مازندران ابرناکی و بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه در ساعات بعد ازظهر امروز درمناطقی ازشمال غرب کشور نیز رشد ابر، رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست، تصریح کرد: فردا و پس‌فردا باگذر موج تراز میانی از شمال غرب در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در بعضی ساعات افزایش ابر، رگبار باران گاهی وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: همچنین طی فردا و پس‌فردا بدلیل پیش‌بینی وزش باد شدید در نیمه غربی کشور، وقوع باد و گرد و خاک در غرب و شمال غرب کشور دور از انتظار نیست و طی روزهای شنبه و یکشنبه وزش باد شدید جنوبی در استان‌های گیلان و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان گفت: آسمان تهران فردا و پس‌فردا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی در بعد از ظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، اصفهان، فارس، هرمزگان، کرمان و یزد و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش پیش‌بینی می‌شود.

جمعه به جز سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و بوشهر، این وضعیت را خواهیم داشت.

شنبه در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، شمال شرق و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز بارش پیش‌بینی می‌شود.

۲ روز آینده در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز نیز بارش رخ خواهد داد و دریا در این نواحی مواج است.

کد خبر 848578 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت