Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان پپ گواردیولا فردا به مصاف وست برومویچ خواهند رفت.

طرفداری- در چارچوب هفته دهم لیگ برتر انگلیس، وست برومویچ از ساعت 17:30 فردا (شنبه) میزبان منچستر سیتی خواهد بود.

تاریخ زمان استادیوم 6 آبان 1396 17:30 به وقت تهران هاوتورنز

بررسی وضعیت دو تیم

وست برومویچ از 9 بازی قبلی اش، 10 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان تونی پولیس تا به حال 7 گل به ثمر رسانده و 10 گل دریافت کرده اند. از سوی دیگر، منچستر سیتی با 25 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. نزدیک ترین تعقیب کننده سیتیزن ها، منچستریونایتد است که 5 امتیاز از آن ها کمتر دارد. شاگردان پپ گواردیولا 32 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل دریافت کرده اند. گفتنی است منچستر سیتی در بازی قبلی اش در لیگ موفق شد برنلی را با نتیجه 3 بر 0 شکست دهد و وست برومویچ نیز با نتیجه 1 بر 0 مغلوب ساوتهمپتون شد. تونی پولیس و تیمش برای رهایی از زیر فشار، به کسب امتیاز از این دیدار خانگی نیاز دارند اما باید دید که می توانند در برابر منچستر سیتی آماده این روزها مقاومت کنند یا خیر.

ترکیب احتمالی دو تیم

مصدومان دو تیم

تقابل های اخیر دو تیم

نکات آماری بازی منچستر سیتی 12 دیدار اخیرش برابر وست برومویچ را با پیروزی پشت سر گذاشته است. منچستر سیتی 7 دیدار اخیرش در لیگ برتر انگلیس را با پیروزی پشت سر گذاشته است. وست برومویچ در 3 دیدار خانگی اخیرش در لیگ برتر به کسب تساوی رضایت داده است. در 9 تقابل اخیر وست برومویچ برابر منچستر سیتی، میانگین تعداد گل های رد و بدل شده بیشتر از 2.5 بوده است. منچستر سیتی در 5 بازی از 6 دیدار اخیرش در لیگ برتر، در بین دو نیمه و انتهای بازی با پیروزی به رختکن رفته است. منچستر سیتی در 5 بازی از 7 دیدار خارج از خانه اخیرش در لیگ، موفق به کسب کلین شیت شده است. پیش بینی هو اسکورد

وست برومویچ 1-3 منچستر سیتی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن