Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان ایران امروز در چارچوب هفته سوم خود پیگیری شد. در این روز از رقابت‌های شش مسابقه برگزار شد كه تیم‌های جنوبی موفق شدند مقابل حریفان خود به پیروزی‌های پرگل دست پیدا كنند.

تیم پالایش نفت آبادان كه یكی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر به شمار می رود این هفته میهمان تیم پیام نور سیرجان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبادانی‌ها با درخشش بازیكنان خود موفق شدند در این مسابقه به یك پیروزی پرگل دست پیدا كنند و توپ را 10 بار از خط دروازه حریف‌شان رد كردند.

در دیگر دیدار پرگل امروز تیم شركت ملی حفاری در در زنجان موفق شد با 15 گل تیم البرز زنجان را شكست دهد. سهیلا ململی در این مسابقه ستاره میدان بود و به تنهایی 8 گل از 15 گل تیمش را به ثمر رساند. زنجانی‌ها هفته پیش نیز مقابل دانشگاه آزاد به 17 گل مغلوب  شده بودند.

تیم دانشگاه آزاد با هدایت شهرزاد مظفر در این هفته از مسابقات به مصاف تیم دختران كویر كرمان رفت و با حساب 2 بر یك موفق به شكست این تیم شد.

**نتایج هفته سوم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

نفت طلاییه 3- شهرداری رشت 2

بانوان البرز زنجان صفر- شرکت ملی حفاری 15

سیاه‌جامگان 3- صنعت فجر شیراز 4

دختران کویر کرمان یک- دانشگاه آزاد 2

مس رفسنجان 5- استقلال ساری 2

پیام نور سیرجان صفر- پالایش نفت آبادان 10

انتهای پیام/

در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان چه گذشت؟

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال

به گزارش قدس آنلاین، در هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ٢٠ شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ولورهمپتون رفت و این تیم را با حساب ۵ بر یک شکست داد.

شاگردان پپ گواردیولا پیش از این دیدار با ٧٩ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

سیتیزن‌ها در نیمه نخست با هت‌تریک ارلینگ هالند مهاجم هلندی خود موفق شد با نتیجه ٣ بر صفر به برتری برسند و راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم هی چان هوآنگ موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما یک دقیقه بعد از این گل ارلینگ هالند در دقیقه ۵۴ خودش و سیتی را چهار گله کرد تا در این بازی پوکر کند.

دقیقه ٨۵ جولیان آلوارز موفق شد روی پاس رودری گل پنجم شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند تا در پایان منچسترسیتی با نتیجه ۵ بر یک ولورهمپتون را شکست دهد و ٨٢ امتیازی شود و پشت سر آرسنال قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!