Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهندس میترا هاشمی طباطبایی مدیرکل گسترش علم و علم سنجی با اعلام این خبر افزود: مجله ایرانی علوم زمین نشریه علمی گروه زمین شناسی دانشکده علوم پایه واحد مشهد است که به زبان انگلیسی منتشر می شود این نشریه در زمینه های علوم زمین، مهندسی ژئوتکنیک و ژئوفیزیک، معدن و محیط زیست مقالات علمی پژوهشی را انتشار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نشریه علمی در تاریخ 20 اسفندماه سال 86 با اخذ مجوز انتشار از کمیسیون بررسی و تایید مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با سردبیری دکتر علی اصغر آریایی و مدیر مسئولی دکتر حبیب ملایی و همراهی جمعی از صاحب نظران علوم زمین فعالیت خود را آغاز کرد و با تلاش مراحل پیشرفت را طی نمود و توانست در پایگاه بین المللی Scopus نمایه شود در سال 1395 از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رتبه علمی – پژوهشی گرفت این مجله علاوه بر پایگاه های یاد شده در DOAJ و ISC نیز نمایه شده است.

مدیر کل گسترش علم و علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی دارای یک عنوان مجله WOS-JCR ، 12 عنوان مجله WOS-ESCI ، دو عنوان مجله ISI-Master List ، یک عنوان مجله PubMed و 14 عنوان مجله نمایه در Scopus است. با توجه به رشد کیفی مجله های دانشگاه بر اساس استاندارد های بین المللی، در آینده نزدیک شاهد موفقیت های بیشتری در سطح بین المللی خواهیم بود

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد