Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نرخ بلیت رفت و برگشت پروازهای هواپیمایی کیش در مسیر کیش – تهران - کیش کاهش یافت.

به گزارش فرینا، مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش گفت: در جهت تحقق رونق بیشتر گردشگری کیش و با دستور محمد ابراهیم انصاری لاری نرخ بلیت رفت و برگشت پروازهای کیش ایر در مسیر کیش – تهران – کیش از 530 هزار تومان به 451 هزار تومان کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 40 درصد از صندلی های این ایرلاین تا پایان هفته آینده، در راستای تثبیت قیمت ها و افزایش عرضه بلیت، از چارتر کنندگان پس گرفته می شود افزود: کاهش نرخ بلیت در این مسیر که پر ترددترین مسیر هواپیمایی جزیره کیش است، با هدف رونق کیش و ارایه تسهیلات سفر برای گردشگران به این منطقه با حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش کاهش یافته و این کاهش از 13 آبان ماه جاری اعمال می شود که تا پایان سال تحت هیچ شرایطی افزایش نخواهد یافت.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش گفت: نرخ اعلام شده در ایام شلوغی نیز بدون تغییر خواهد بود تا با ایجاد رقابت بین ایرلاین ها از افزایش قیمت پروازها جلوگیری شود، ضمن اینکه این کاهش نرخ تاثیری در کیفیت خدمات این شرکت هواپیمایی نخواهد داشت.

کاپیتان جدیدی همچنین از ارائه تخفیف به شهروندان با ارائه کارت کیشوندی خبر داد و افزود: شهروندان جزیره کیش دارای کارت کیشوندی چنانچه 72 ساعت قبل از زمان پرواز با مراجعه به دفاتر هواپیمایی کیش نسبت به خرید بلیت در مسیر کیش – تهران یا بالعکس اقدام کنند، می توانند بلیت رفت و برگشت کیش- تهران را با تخفیف دریافت کنند که این نرخ با تخفیف کیشوندی 418 هزار تومان است.

گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش، در حال حاضر دارای 14 فروند هواپیما شامل دو فروند ایرباس 321، دو فروند ایرباس320، هفت فروند هواپیمای MD و سه فروند هواپیمای فوکر 100 است.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • مسیر طلای جهانی عوض می‌شود؟
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت