Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، گفت: استان ایلام در زمینه ساخت مسکن برای خانواده‌های نیازمند در بین دیگر استان‌های کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد این استان، سید امیر منصور برقعی در سفر به استان ایلام و در گفتگو با تعدادی از خبرنگاران در ایلام به موفقیت کمیته امداد استان ایلام در زمینه تأمین مسکن خانواده‌های مددجو اشاره و اظهار کرد: استان ایلام در سالهای اخیر از استان‌های پیشگام و موفق در زمینه تأمین مسکن نیازمندان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، افزود: در سال 95 نیز توسط کمیته امداد استان ایلام بیش از 700 واحد مسکونی برای خانواده‌های مددجو ساخته‌شده است که کمیته امداد استان ایلام کارنامه موفقی را در این زمینه به‌جای گذاشته است.

 

برقعی، گفت: کمیته امداد در سطح کشور نیز سال گذشته ساخت حدود 20 هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های فاقد مسکن را آغاز کرده که بخشی از این واحدهای مسکونی تکمیل و تحویل خانواده‌ها شده است و مابقی نیز تا پایان امسال تکمیل می‌شوند.

 

 وی، در ادامه از اجرای بیش از 140 هزار فرصت شغلی برای خانواده های نیازمند و جویای شغل این نهاد تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط این نهاد تا پایان امسال بیش از 140 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سراسر کشور از محل اعتبارات سال 96 ایجاد می‌شود.

 

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به اینکه عمده این مشاغل، طرح‌های اشتغال‌زایی خانگی و خورد هستند افزود: این مشاغل با استفاده از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و تسهیلات بانک‌ها و همچنین اعتبارات این نهاد، برای نیازمندان جویای کار راه‌اندازی می‌شوند.

 

برقعی، تصریح کرد: میانگین سقف پرداختی وام‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد در سال 96 بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار، به مبلغ 20 میلیون تومان برای هر فرد رسیده است که امکان تجمیع چند وام برای چند عضو جویای کار یک خانواده که طرح مشترک آن‌ها نیاز به تسهیلات بیشتری است هم وجود دارد.

 

عضو هیئت‌امنای کمیته امداد کشور با عنوان اینکه کمیته امداد نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال‌زایی خانواده‌های مددجو دارد، ابراز کرد: قبل از ایجاد شغل برای خانواده‌ها، توسط حوزه اشتغال و خودکفایی استعداد سنجی از متقاضیان انجام‌گرفته و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز برای متقاضیان انجام می‌گیرد.

 

برقعی به برنامه‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد برای مددجویان استان ایلام اشاره و خاطرنشان کرد: در این استان نیز تا پایان امسال بیش از 3 هزار شغل برای خانواده‌های جویای کار ایجاد می‌شود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است