Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@01:29:00 GMT

خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر پرند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۹۰۷۹

خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر پرند

ایران اکونومیست -

سید علی اکبر طاهری گفت : هم اکنون هفتاد هزار واحد از 95 هزار واحد مسکن مهر پرند به عنوان پایتخت مسکن مهر کشور تحویل متقاضیان شده یا در شرُف تحویل است .

وی با اشاره به اینکه از این 25 هزار واحد باقیمانده ، هفت هزار واحد فاقد متقاضی هستند تصریح کرد :تعداد زیادی از واحد ها بیش از یک سال است که اماده تحویل است ولی به خاطر اینکه دستگاههای خدمات رسان وظیفه خود را در این پروژه انجام نداده اند ، ما به نوعی با بد قولی به متقاضیان روبرو هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری تاکید کرد : در صورتی که دستگاههای خدمات رسان ما را یاری کنند تا پایان امسال مابقی واحدهای این پروژه را تحویل متقاضیان خواهیم داد .

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند افزود : با توجه با اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم از دستگاههای خدمات رسان می خواهیم همکاری بیشتری با ما داشته باشند و اقدامات خدماتی خود ، از قبیل اسفالت کاری ، محوطه سازی ، انشعابات و غیره را انجام دهند تا بتوانیم هر چه زودتر واحدهای اماده را تحویل متقاضیان دهیم .

وی کمبود فضای آموزشی ، نبود امکانات بهداشتی و پزشکی ،بوستان ها و فضای سبز و همچنین مسجد و مراکز امنیتی و انتظامی در پرند را یکی از دلایل نبود متقاضی برای هفت هزار واحد در این شهر عنوان کرد و از امادگی شرکت عمران برای واگذاری زمین مجانی به دستگاههای دولتی برای ایجاد این فضاها در پرند خبر داد .

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند از وزارتخانه های آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان و همچنین شهرداری و نیروی انتظامی خواست برای ایجاد واحدهای اموزشی ، بهداشتی ،خدماتی و انتظامی خود در این شهر از زمین مجانی استفاده کنند.

طاهری افزود : ما همچنین در شرکت عمران شهر جدید پرند به آنها کمک های مورد نیاز را خواهیم کرد .

وی در پاسخ به سوالی در باره همکاری این شرکت با شرکت پیمانکاری هسا نیز گفت :با توجه به تاخیر صورت گرفته در اجرای پروژه از سوی این شرکت در مسکن مهر پرند، از این شرکت خواستیم واحدهای های منعقد شده برای احداث را اقاله کند که تا کنون دو هزار و سیزده واحد از سوی این شرکت اقاله شده و مابقی نیز در حال اقاله است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند همچنین با اشاره به کمک های دولت در زمینه زیر بنایی و رو بنایی ، احداث معابر و اماده سازی پروژه گفت : برنامه های ما در مقطع کنونی که مراحل پایانی مسکن مهر پرند را در پیش داریم ،احداث فضاهای سبز ،تاسیسات ورزشی و کار های خدماتی از جمله رفع موضوع پسماند و زباله و ایجاد فضاهای سبز در این پروژه است .

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است

 دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار واحد از مجموع چهار میلیون مسکن هدف گذاری شده از سوی دولت سیزدهم در استان های مختلف کشور در حال ساخت است.

به گزارش ایرنا؛ «روح‌الله اکبری» روز جمعه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی یکهزار و ۶۸۰ واحد از همین مساکن در مراغه، به خبرنگار ایرنا بیان کرد: برای اجرای نهضت ملی مسکن ۷۲ هزار هکتار زمین مستعد ساخت شهری و ۵۰ هزار هکتار زمین روستایی در مراحل مختلف تامین قرار دارد که حدود ۳۷ هزار و ۷۰۰ هکتار از زمین‌های شهری به صورت کامل تملک، و وارد مرحله آماده‌سازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه ۲۶ هزار هکتار از این زمین‌ها در چرخه ساخت قرار دارد، به آمار طرح جوانی جمعیت هم اشاره کرد و افزود: در بخش جوانی جمعیت برای اولین‌بار در سال گذشته ۷۰ هزار نفر زمین ۲۰۰ متری دریافت کردند.

به گفته «اکبری» این زمین‌های ارزشمند با توجه به اقتضائات مناطق مختلف کشور به یک نفر یا چند خانوار واگذار شد.

دستیار ویژه وزیر و راه و شهرسازی به تحویل ۵۰۰ هزار واحد از مساکن نهضت ملی مسکن در سطح کشور هم اشاره کرد و افزود: بخشی از این مساکن از باقیمانده‌های مسکن مهر بود که با درصد پیشرفت فیزیکی مختلف به دولت سیزدهم منتقل شد تا جایی که باقیمانده مسکن مهر روی خاک هم در میان این مساکن وجود داشت.

«اکبری» با تاکید بر اینکه حدود ۲۵۰ هزار واحد از مساکن مهر به دولت سیزدهم منتقل شده بود، افزود: تاکنون ۱۲۸ هزار واحد از این تعداد به متقاضیان تحویل شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: دهکده شهری از ابداعات دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که در قالب آن زمین روستایی به متقاضیان واجد شرایط شهری واگذار می‌شود.

«اکبری» افزود: این متقاضیان برای بازگشت به روستا تمایل دارند اما نه با مشاغل سنتی؛ بلکه آسایش شهری و طبیعت روستایی را به صورت همزمان انتظار می‌کشند.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: احداث اولین دهکده شهری آذربایجان‌شرقی امروز در شهرستان سراب آغاز شد که بخشی از زمین‌های آن به متقاضیان بومی همان روستا و بخش دیگر به متقاضیان شهری واگذار می‌شود.

«اکبری» اضافه کرد: اولین شهرک هم امروز در آذرشهر به صورت شهرک منفصل به مرحله اجرا رسید و عملیات اجرایی آن با حضور رییس سازمان ملی زمین و مسکن شروع شد.

به گفته وی نهضت ملی مسکن در سال سوم از لحاظ ساخت و تحویل واحدها سرعت می‌گیرد؛ ضمن توجه به اینکه بانک‌ها هم در سال گذشته همکاری خوبی داشتند اما امسال باید تزریق مالی شتاب بیشتری بگیرد تا مراحل ساخت تسریع شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی