Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که سه اثر نمایشی جدید به کارگردانی سهراب سلیمی، سیامک احصایی و شهاب راحله در تالارهای قشقایی، چهارسو و پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

«بوی خواب» عنوان نمایش جدیدی به نویسندگی محمد چرمشیر با بازخوانی نمایشنامه «آرامش از نوعی دیگر» تام استوپارد است که از روز یکشنبه هفتم آبان ماه به کارگردانی سهراب سلیمی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۷۵ دقیقه اجرا می شود مسعود دلخواه، قاسم زارع و شهره سلطانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «آکواریوم» نمایش جدید دیگری به نویسندگی سیامک احصایی و مهرک قزوینی و کارگردانی سیامک احصایی است که کاظم سیاحی، غزل شاکری، روح الله حق گوی لسان در آن به ایفای نقش می پردازند. این نمایش از روز یکشنبه هفتم آبان ماه ساعت ۱۹:۴۵ با مدت زمان ۶۰ دقیقه در تالار چهارسو به صحنه می رود.

در پلاتو اجرا نیز بعد از پایان گرفتن نمایش «راهمرد» به کارگردانی حامد هوشیاری، نمایش جدیدی با عنوان «آن سه نفر» نوشته محمود فرهنگ، کارگردانی شهاب راحله و بازی عباس بابایی و بهروز میرلو از روز یکشنبه هفتم آبان میزبان علاقه مندان تئاتر است. این اثر نمایشی ساعت ۱۸ با مدت زمان ۵۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

«نذار این خواب تعبیر بشه» عنوان نمایش دیگری به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصیری است که ساعت ۱۸ با مدت زمان ۷۰ دقیقه در تالار سایه به صحنه می رود. بهرام تشکر، ترانه کوهستانی، بهروز پناهنده، فریبا امینیان، رضا جوشنی و هما پریان هنرمندانی هستند که در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «پرواز شماره ۷۴۵» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین هم ساعت ۲۰ به مدت زمان ۴۰ دقیقه در تالار سایه به صحنه می رود. مرجان پورغلامحسین بازیگر و گلنوش طاهری و بیتا بهارلو بازی دهندگان عروسک این اثر نمایشی هستند.

نمایش «کُلُنل» به نویسندگی و کارگردانی خیرالله تقیانی پور هم ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۱۰۰ دقیقه در تالار اصلی به صحنه می رود. در این نمایش حسین پاکدل، شهرام حقیقت‌دوست، مونا فرجاد، اتابک نادری، سیروس همتی، علی سلیمانی، وحیدنفر، علی رضا ناصحی، آتیه جاوید، الهه شه‌پرست، جواد پورزند، حسین شفیعی، آناهیتا خسروی، سمیرا سلیمی، رها مقدم، محسن مهری‌دروی، میلاد ابراهیمی، محمد شکری، سیامک توده‌فلاح، امیر باده‌دست، آیسان حداد به عنوان بازیگر حضور دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنروتجربه»، مستند «ایساتیس» ساخته علیرضا دهقان طبق آمار در سامانه سمفا تاکنون بیش از ۱۰ هزار مخاطب داشته است.

پیش از این فیلم‌های «کاپیتان من» به کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور، «پسر انسان» به کارگردانی سپیده میرحسینی و «مقیمان ناکجا» به کارگردانی شهاب حسینی پرمخاطب‌ترین فیلم‌های «هنر و تجربه» (۱۴۰۱ تاکنون) بودند.

در خلاصه داستان «ایساتیس» آمده است: «این داستان سفر است. سفری به درازای هزاران سال در دل کویر بی آب و علف، در مرکز این سرزمین کهن. روایتی که راویانش آب، باد، خاک و آتش هستند. این آشنایان ناآشنا، پس گوش دل بسپار که شرحی شنیدنی است.»

عوامل مستند «ایساتیس» عبارتند از کارگردان: علیرضا دهقان، مدیر فیلمبرداری: مهدی آزادی، پژوهش: راحیل صحرایی و علیرضا دهقان، تدوین: بهمن کیارستمی و پویا پارسا مقام، آهنگساز: ستار اورکی، صدابردار: اشکان طلوعیان، صداگذار: آرش قاسمی، نویسنده متن: رضا آتشی و علیرضا دهقان، ویرایش متن: همایون امامی، مدیر تولید: محمدحسین افضلی، مدیر هماهنگی: محمدرضا واحدی، دستیار یک و برنامه‌ریز: محسن شاهنده، دستیار دوم کارگردان: فرامرز جاوید، طراح صحنه: وحید زبرجدی، مدیر صحنه: علی فرخ، طراح لباس: زهرا غیاثی، رنگ‌آمیزی تصاویر: حمیدرضا فطوره‌چیان و برنا جمشیدی، جلوه‌های ویژه بصری: علی نیکوکار، زیرنویس: رضا تاری وردی، ترجمه: حسن شرف الدین، طراح پوستر: مجتبی موسوی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: امیر جلالی، طراح گرافیک: مازیار علیاری، طراح تیتراژ: بهنام عباسی‌فر، مجری طرح: مزرعه فیلم، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، تهیه‌کننده: راحیل صحرایی و علیرضا دهقان.

کد خبر 6092171 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود