Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@00:17:33 GMT

برخورد پژو پارس و جی ال ایکس ۹ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۹۴۶۷

برخورد پژو پارس و جی ال ایکس ۹ مصدوم برجای گذاشت

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان از مصدومیت ۹ نفر در برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و GLX با یکدیگر در مسیر ورنامخواست به سفیددشت از توابع شهرستان لنجان خبرداد.

به گزارش ایمنا، دکتر غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۱۴ و ۱۲ دقیقه روز جمعه به اورژانس ۱۱۵ اعلام و به دنبال آن ۲ واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این حادثه ۹ نفر شامل سه مرد، چهار زن و یک کودک مصدوم و این مصدومان پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.
فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان از سه پایگاه شهری، ۲ پایگاه جاده‌ای، یک اتاق فرمان و ۳۴ نفر پرسنل برخوردار است.
شهر ورنامخواست در جنوب شهرستان لنجان و جنوب غربی استان واقع شده‌ است.
شهرستان لنجان در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،افسر نگهبان آتش نشانی گفت: تصادف در نزدیکی تپه سلام با یک کشته و یک زخمی رخ داد.
محمدرضا زهانی افزود:ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه امروز، برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی سنگین کامیون ۱۰ تن با یکدیگر در جاده فریمان به سمت مشهد به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های ۹ و ۳۹ به محل اعزام شدند.
وی گفت: این حادثه در نزدیکی تپه سلام رخ داد و طی آن یک آقای ۴۲ ساله که در سمت شاگرد خودروی سواری نشسته بود، فوت شد و راننده خودرو که یک خانم تقریبا ۴۲ ساله بود نیز دچار آسیب دیدگی شد.
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: تیم نجات ایستگاه ۹، فرد مصدوم را رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه دادند و فرد فوتی نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم