Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه فنی حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید از امروز آغاز می‌شود. حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه فنی حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید موسسات آموزش عالی سال ۹۶ امروز شنبه ۶ آبان ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: علاقمندان به تحصیل در این موسسات اعم از اینکه در این آزمون ثبت نام کرده یا ثبت نام نکرده اند می‌توانند برای ثبت نام در رشته تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای یا کاردانش موسسات آموزش عالی پذیرنده با مراجعه به لینک جستجو و کد رشته مندرج که در ذیل اطلاعیه سازمان سنجش منتشر می‌شود، ضمن مشخص کردن رشته و موسسه مورد علاقه با مدارک لازم به آموزشکده و یا موسسه آموزش عالی رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: مدارک لازم در اطلاعیه سازمان سنجش درج شده است و متقاضیان می‌توانند از امروز شنبه ۶ آبان ۹۶ تا پنجشنبه ۹ آذر ۹۶ برای ثبت نام به آموزشکده و یا موسسه آموزش عالی رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید در زمان ثبت نام از طریق موسسه مربوط بابت هزینه ثبت نام مبلغ ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) را از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی سازمان سنجش پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: با به کارگیری تمهیدات حفاظتی جدی مختص قبل و حین برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳، وقوع تخلفات به طور چشمگیری کاهش یافته است.

عبدالرسول پورعباس افزود: در جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ تنها یک مورد تخلف مشاهده شده است.

وی توضیح داد: در یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون، داوطلبی قصد عکس برداری از سؤالات و ارسال آن را داشته که مراقبین متوجه موضوع شده و از بروز تخلف ممانعت کرده‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: سال گذشته نیز تنها قصد اقدام برای یک مورد تخلف در هنگام برگزاری آزمون سراسری گزارش شد که البته از انجام اقدام غیرقانونی جلوگیری شده بود.

دیگر خبرها

  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد