Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - کارگاه آموزشی- ترویجی بیماری‌های مشترک انسان و دام در شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه صبح شنبه در حاشیه این کارگاه اظهار داشت: کارگاه آموزشی ترویجی بیماری های مشترک انسان و دام در شهرستان گناوه با حضور ۲۵ نفر از پرورش دهندگان دام و طیور در شهرستان گناوه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امان‌الله حیدری با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی در روستای چهارمحال بخش ریگ شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی نقش مهمی در عملکرد بهتر فعالان عرصه کشاورزی خواهد داشت.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی انواع بیماری‌های شایع مشترک بین انسان و دام، علایم بیماری‌زای مربوطه، راه‌های انتقال، راه‌های کنترل، نحوه پیشگیری از بیماری‌ها و همچنین تولیدات دامی بیمار مورد بحث قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، آشنایی دامداران و تولیدکنندگان با انواع بیماری های خطر آفرینِ مشترک بین انسان و دام و جلوگیری از شیوع گستره این بیماری‌ها بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند

مهدی عباسی در آیین تجلیل از کارگران نمونه مدیریت برق شهرستان گناوه اظهار داشت: کارگران حوزه برق در گناوه در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در راستای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند که شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند و امیدوارم شاهد بهبود عملکرد این عزیران در عرصه‌های مختلف باشیم.

بخشدار مرکزی گناوه خاطر نشان کرد: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستا‌های بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی گناوه دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستا‌ها و حتی بنکی‌های بالای ۲ خانوار در این شهرستان را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برق نداشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه استقبال شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت