Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از خلخال، حجت‌الاسلام سیف‌الله مدبر صبح امروز در جمع استادان و کارکنان دانشگاه آزاد واحد خلخال اظهار داشت: باید به سمتی پیش برویم که دانشگاه‌ها بتوانند خودکفا باشند و در دانشگاه‌های هر منطقه متناسب با نیازها و ظرفیت‌های آن منطقه رشته‌های دانشگاهی ایجاد شود.

وی گفت: برای مثال همین استان اردبیل قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منحصر به فردی دارد از جمله وجود کوه‌ها و معادن عظیم که شرایط را برای ایجاد رشته‌های مرتبط با صنعت و معدن مهیا کرده است و ما نیز از این موارد استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدبر تصریح کرد: زمانی می‌توان با مرید و مرادی پیش رفت که بتوان باور را در دانشجویان ایجاد کرد و نباید علم را در تئوری خلاصه کرده و در حقیقت باید علم را به صورت عملی برای دانشجویان ارائه داد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان اردبیل بیان کرد: هر ملت یک ریشه علمی دارد و اگر آن ریشه به علم امروز ما گره نخورد قطعا در حوزه‌های علمی لنگ خواهیم زد.

وی گفت: دشمنان سعی کرده‌اند در بعضی کشورها گذشته علمی را با استفاده از سلب زبان و اصطلاحات، حذف کنند و در  کشور ما نیز به صورت خفیف برخی اتفاقات رخ می‌دهد و سبب تضعیف علمی کشور می‌شود که نباید اجازه داد دشمن ما را از اصطلاح‌های علمی پدران خود جدا کند و در این بین باید از شیطنت‌های دشمن آگاه باشیم.

تشکل‌ها و کانون‌های دانشگاه آزاد متحد شوند

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد واحد اردبیل نیز با بیان اینکه تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه باید در انجام فعالیت‌های مختلف با یکدیگر متحد باشند اظهار کرد: در عصر حاضر کار فرهنگی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و دانشجویان باید با الهام از منویات مقام معظم رهبری در این زمینه‌ها فعالیت کنند.

سعید حاجی‌محمدی بیان کرد: بستر مناسبی برای فعالیت فرهنگی و اجتماعی ایجاد شده است که باید از این بستر حداکثر استفاده را کرد و در راستای پیشرفت حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، یک همت جمعی انجام داد.

وی با بیان اینکه درصدد برطرف کردن مشکلات مالی و امکاناتی این تشکل‌ها و کانون‌ها هستیم اما این مشکلات نباید تاثیری در فعالیت این گروه‌ها داشته باشد، گفت: دبیران فعال در حوزه فرهنگی باید اهتمام جدی به خرج داده و با فعالیت مستمر خود، دانشجویان را به سوی انجام امور فرهنگی و اجتماعی سوق دهند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد واحد اردبیل با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اردبیل از تمام این فعالیت‌ها حمایت می‌کند، تصریح کرد: از تمامی دانشجویان علاقه‌مند دعوت می‌شود با توجه به حوزه علاقه‌مندی خود در این تشکل‌ها یا کانون‌ها مشارکت کنند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است