Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز یک دانش‌آموز نیکشهری توسط یک جوان و نوجوان همراهش مورد هجمه مسلحانه قرار گرفت که در پی این حادثه ۷ گلوله به او اصابت کرد.

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: ساعت 6:25 صبح امروز یک جوان حدوداًٌ 20 ساله به همراه یک نوجوان به یکی از دانش‌آموزان پایه یازدهم دبیرستان شهید بهشتی نیکشهر در فاصله 200 متری مدرسه تیراندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پی این حادثه 7 گلوله به بدن دانش‌آموز متین درزاده اصابت کرد که بلافاصله با کمک مردم به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه حال این دانش‌آموز وخیم گزارش شده، گفت: بر اساس گزارش اولیه نوجوان همراه ضارب هم کلاسی دانش‌آموز مجروح بوده اما با توجه به اینکه درگیری قبلی میان 2 دانش‌آموز وجود نداشته هنوز علت حادثه مشخص نیست.

مرادی اظهار داشت: در حال حاضر عاملان این حادثه متواری هستند و ماموران انتظامی تلاش دارند تا در اولین فرصت آنها را دستگیر کنند.

انتهای پیام/

R7843/P41362/S6,65/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند. 
وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است. 
رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. 
زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است. 
زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت