Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر فرزاد حجازی داشمند نخبه ی ایرانی و عضو هیات علمی دانشگاه یو پی ام مالزی با مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار دکتر علیرضا حسنی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن قدردانی از حضور صمیمانه ی این نخبه ی جوان ایرانی در جمع مسئولان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند توانمندی ها و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و استان خراسان جنوبی را بر شمرد و گفت: استادان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و خراسان جنوبی آماده هرگونه همکاری علمی و پژوهشی با دانشگاه های مالزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه دکتر فرزاد حجازی ضمن ابراز مسرت از حضور در جمع صمیمی استادان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گفت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و دانشگاه پوترا می توانند از ظرفیت ها و توانمندی های یکدیگر استفاده نمایند.

این استاد دپارتمان عمران دانشگاه پوترای مالزی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت افزایش همکاری های دانشگاهها عملکرد محققان در ایران را خوب ارزیابی نمود و گفت البته گاهی مشاهده می شود که این عملکرد متناسب با بازار نیست و در این زمینه نیاز به اقدام جدی وجود دارد.

دکتر فرزاد حجازی جمع کردن چند تکنولوژی با هم و عرضه آنها به عنوان یک محصول برتر را از توفیقات ارزشمند دانشگاه پوترا برشمرد و گفت آماده هستیم در انتقال دانش و تجربیات دانشگاه پوترای مالزی با دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند همکاری نمائیم. این پژوهشگر و مخترع ایرانی مقیم مالزی تجاری سازی را اقدامی ضروری برشمرد و گفت البته ورود به حوزه تجاری سازی باید بر اساس نیاز بازار باشد و ایده ها باید بر اساس نیاز بازار طراحی شود وگرنه در فروش با مشکل جدی مواجه می شود.

این نخبه ایرانی که دو مقطع از تحصیل خود را در دانشگاه آزاد اسلامی گذرانده و فوق دکتری مهندسی سازه را از دانشگاه پوترا دریافت نموده با تاکید بر اینکه اجرای ایده باید در کنار متخصصان صنعت باشد گفت زمانی که فردی خلاق است برای پیشبرد ایده خود نیاز به شرایط آسان و پشتیبانی دارد. او گفت قطعا پیگیری مجدانه ی این مساله توسط دانشگاههای ایران به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی نتایج ارزشمندی برای کشور عزیزمان ایران خواهد داشت.

گفتنی است در پایان این دیدار دکتر علیرضا حسنی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اهدای لوح سپاس از سخنرانی ارزشمند و حضور گرم این دانشمند جوان کشورمان در جمع مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند قدردانی کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند مالزی عمران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید