Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@01:04:53 GMT

تله‌کابین کرمانشاه امسال تعیین تکلیف می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۳۴۹۸

تله‌کابین کرمانشاه امسال تعیین تکلیف می‌شود

شهردار کرمانشاه با اشاره به وجود دو سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه تله‌کابین، گفت: این دو سرمایه گذار در حال بررسی توجیه اقتصادی طرح هستند و امسال در هر صورت پروژه تعیین تکلیف می‌شود.

 آرش رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به توقف چند ساله پروژه «تله‌کابین» کرمانشاه، گفت: این پروژه از زمان تعریف به یک سری مشکلات میراثی برخورد و چندین سال به دلیل مشکلاتی که در بحث میراث فرهنگی مجموعه تاق بستان وجود داشت، اجرای پروژه متوقف ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نهایتا امسال در جلسه‌ای با میراث فرهنگی توافقی صورت گرفت که بر اساس آن با رعایت یک سری محدودیت‌های اعمال شده از سوی میراث فرهنگی در راستای عدم ایجاد مشکل در بحث ثبت جهانی این مجموعه، این پروژه اجرایی شود.

رضایی با اشاره به وجود دو سرمایه گذار قوی برای این پروژه، گفت: سرمایه‌گذاران پروژه بر اساس طرح اولیه جلو آمده و متقاضی اجرای پروژه شدند و حال با اعمال محدودیت‌های میراثی در پروژه در حال بازنگری مجدد طرح هستند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های اعمال شده توجیه اقتصادی پروژه را کاهش داده است،  گفت: در محل بالای پروژه تله کابین سطوحی برای انجام پروژه‌های تجاری و اقتصادی مانند ساخت رستوران وجود دارد، اما محدودیت‌های صورت گرفته از بخش‌های تجاری پروژه کم کرده و توجیه اقتصادی آن را کاهش داده است.

رضایی افزود: این تغییرات در پروژه و توقف چند ساله آن موجب بی‌انگیزه شدن سرمایه‌گذاران شده و در حال حاضر آنها در حال بررسی و بازنگری طرح هستند که ببینند آیا اجرای طرح برای آنها توجیه اقتصادی دارد، یا نه.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر منتظریم ببینیم دو سرمایه گذار متقاضی به سطوح جدید پاسخ مثبت می‌دهند و پای کار می‌آیند، یا نه.

رضایی تاکید کرد: در هر صورت پروژه امسال تعیین تکلیف می‌شود که آیا سرمایه گذار پای کار آمده و طرح اجرایی می شود و یا اجرای طرح کنار گذاشته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی

حمیدرضا کریمی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، گفت : پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودرو‌های رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص این خودرو‌ها اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، باید از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی تاکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودرو‌های فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را جهت ترخیص آنها به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه