Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: دستور العمل بخشودگی سود و جرایم تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان به بانک های استان ابلاغ شد.

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر از ابلاغ دستورالعمل بخشودگی سود و جرایم تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان به بانک های استان در قالب دو الویت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : باتوجه به برنامه ها و سیاست های دولت در راستای کمک به کسانی که امکان پرداخت  بموقع اقساط تسهیلات را بدلیل شرایط خاص از جمله حوادث غیر مترقبه، خشکسالی و ... ندارند این بخشودگی اعمال می شود.

وی توضیح داد : برابر حکم تبصره ۳۵ قانون اصلاح بودجه کل کشور، سود و جرایم تسهیلات کمتر از یکصد میلیون تومان در صورت پرداخت اصل تسهیلات بخشیده خواهد شد.

حبیبی تصریح کرد : در همین راستا هفت بانک مسئول این امر هستند که تاکنون ۸ هزار و ۱۷۵ درخواست با مبلغ ۵۶ میلیارد تومان تسویه شده است.

به گفته معاون اقتصادی استاندار قزوین، متقاضیان می توانند ضمن مراجعه از بین دو الویت اعلامی در دستور العمل بهره مند شوند.

حبیبی در خصوص جزئیات الویت های مطرح شده در دستور العمل گفت :  ۲ اولویت اول تا سقف یکصد میلیون تومان قابل پذیرش است و سایر اولویت ها تا سقف ۵۰ میلیون تومان می باشد که طبق دستورالعمل اقدام خواهد شد.

وی افزود : دو الویت اول مربوط به مانده مطالبات بابت تسهیلات اعطایی یارانه ای مورد حمایت دولت برای حوادث غیر مترقبه و مسکن روستایی و همچنین مانده مطالبات امهال شده آسیب دیدگان ناشی از حوادث خشکسالی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام/ از رابطه با یک پورن استار تا خارج کردن اسناد طبقه شده

رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام/ از رابطه با یک پورن استار تا خارج کردن اسناد طبقه شده

دیگر خبرها

  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام/ از رابطه با یک پورن استار تا خارج کردن اسناد طبقه شده
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • (تصاویر) یکصد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه در تهران
  • یکصد و نهمین سالگرد نسل‌کشی ارامنه