Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ازتعیین تکلیف زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد .

به گزارش ایلنا از ساری ،جلسه بررسی مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی رستم کلا قائم‌شهر با حضور موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، ادیانی و رضیان نمایندگان مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی و محمدی فرماندار قائم‌شهر، در شهرک صنعتی رستم کلا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مصطفی موسوی در این جلسه گفت: شهرک صنعتی رستم کلا در زمینی به مساحت 27 هکتار ایجاد شد که هم‌اکنون 7 واحد تولیدی فعال با ظرفیت اشتغال 40 نفر در حال فعالیت می‌باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی رستم کلا اظهار داشت: بر اساس قانون، ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب باید دارای تعداد واحدهای بهره‌بردار بیش از 70 درصد و حجم فاضلاب واحدهای تولیدی مستقر در شهرک، بالای 100 مترمکعب در شبانه‌روز باشد.

موسوی بیان داشت: در 2 سال گذشته تمام اراضی خالی در شهرک‌های صنعتی، پس از بررسی و ارسال اخطار، تعیین تکلیف شده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 14 شهرک صنعتی استان دارای تصفیه‌خانه فاضلاب می‌باشند.

رضیان نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: تمام تلاش و حمایت دولت در راستای ایجاد اشتغال‌زایی به بخش تولید و صنعت است و باید با همراهی و همدلی و تکمیل زیرساخت، زمینه استقرار صنایع را فراهم کنیم.

وی بیان داشت: بهبود مستمر فضای کسب‌وکار، افزایش تولید و اشتغال و بهره‌وری و افزایش صادرات می‌تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.

ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: دولت اقدامات مناسبی در خصوص ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی اجرا نموده و می‌تواند محرک خوبی برای تولید و صنعت باشد.

وی بیان داشت: حمایت از بنگاه‌هایی که مزیت رقابتی دارند و به‌نوعی در فرآیند توسعه نقش‌آفرینی می‌کنند، به تولید و اشتغال کمک می‌کنند.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال با حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

«حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی» رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه وضعیت صنعت چای همواره در دستور کار دولت قرار دارد، اظهار کرد: دولت برای کمک به چایکاران ۲۵ درصد قیمت مصوب را پرداخت می‌کند تا با حمایت از این صنعت، شاهد افزایش تولید چای در کشور باشیم.

وی با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: بخشی از تولیدات استان گیلان به صنعت چای اختصاص دارد باید تلاش شود تا با مشارکت مردم و بخش خصوصی تمام اقدامات لازم در راستای افزایش تولید چای صورت گیرد.

رئیس شورای قضائی استان یکی از مشکلات استان را معضل چای سنواتی دانست و تصریح کرد: چای گیلان همواره در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی جای داشته و مساله چای سنواتی نباید موجب خدشه دار شدن نام و نشان چای گیلان شود.

وی حل دغدغه چای سنواتی را در گرو تدبیر و اتخاذ روش‌های منطقی و عقلانی عنوان نمود و افزود: اراده همه مسؤولان بر این است که این مشکل بدون شتابزدگی و با کمک دولت و بخش‌های خصوصی و مردمی مرتفع گردد.

این مقام ارشد قضائی با اشاره به اینکه چای سنواتی اکنون به یک تهدید برای استان تبدیل شده اضافه کرد: چای سنواتی باید تعیین تکلیف شده و نگرانی کشاورزان و کارخانجات چای، برطرف شود.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف و خروج چای سنواتی از انبارها باید مدبرانه باشد و چای‌های سنواتی تاریخ مصرف گذشته در صورت صرفه اقتصادی کمپوست و در غیر این صورت امحاء گردد.

کد خبر 6090030

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت