Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > مشکلات مردم - سامانه شماره ۲۵۰۰ به عنوان سامانه پاسخگویی به بازنشستگان کشوری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مديرکل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه سيستم‌ها از راه‌اندازي شماره تماس ۲۵۰۰براي پاسخگويي به بازنشستگان کشوري در مرکز ارتباط با مشترکان اين صندوق از ابتداي مهر ۹۶ خبر داد.
بهروز انتظاري با بيان اينکه پيش از اين نيز شماره تماس ۸۵۲۳ در مرکز پاسخگويي تلفني صندوق بازنشستگي کشوري راه اندازي شده بود، گفت: با توجه به حجم بالاي نظرات، پيشنهادات و انتقادات بازنشستگان پيرامون مسائل مختلف بازنشستگي و نياز به پاسخگويي سريع، دقيق و جامع و همچنين به منظور جلوگيري از تردد و حضور اين افراد براي طرح سوالات خود در محل ساختمان صندوق بازنشستگي کشوري، شماره ۲۵۰۰ نيز از ابتداي مهرماه راه اندازي شده است تا در روزهاي غير تعطيل آماده پاسخگويي به بازنشستگان ارجمند کشوري باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: بازنشستگان کشوري براي دريافت پاسخ سوالات خود، از ۸ صبح تا ۱۷ عصر، در تهران بدون کد و در شهرستان ها با شماره گيري کد ۰۲۱ مي توانند با سامانه پاسخگويي از طريق شماره تماس هاي ۲۵۰۰ و ۸۵۲۳ ارتباط برقرار کنند.
انتظاري با بيان اينکه مرکز ارتباط تلفن گويا در سال ۱۳۹۵ به ۱۵۹ هزار تماس تلفني در ارتباط با پي گيري نامه، حکم، فيش حقوقي بازنشستگان پاسخ داده شده است، گفت: اين امر موجب ايجاد رابطه دو سويه مطلوب و صرفه جويي هاي مالي و زماني براي بازنشستگان و کاهش تردد آنان به صندوق بازنشستگي کشوري به خصوص در استان ها شده و پاسخگويي بهتر کارشناسان صندوق به جامعه مخاطب را سبب شده است.
انتظاري گفت: در مرکز پاسخگويي، رسيدگي به موضوعاتي از قبيل کارت منزلت، وام، دريافت حکم و فيش حقوقي، حق تاهل و حق اولاد، ذخيره اندوخته فرهنگيان، رتبه بندي فرهنگيان، پاداش آخر خدمت، کمک هزينه ازدواج، هزينه عينک و سمعک، ضمانت نامه، وکالت نامه، احراز هويت، افزايش حقوق، بيمه آتيه سازان، افزايش حقوق، پرداخت حق بيمه، کسور بازنشستگي و انواع مرخصي ها براي شاغلين انجام مي شود.
او با بيان اينکه روزانه هفت اپراتور در اين مرکز آماده پاسخگويي به بازنشستگان از طريق پيامک، پيگيري نامه ها از طريق دبيرخانه، فاکس، تلفن و ايميل هستند، گفت: در سه ماه نخست امسال ۱۹ هزار و ۴۱۶ تماس، در سه ماهه دوم ۱۶ هزار و ۶۴۰ تماس از طريق شماره ۸۵۲۳ با مرکز پاسخگو برقرار شد. با راه اندازي شماره تماس ۲۵۰۰ در طول يکماهه پاييز امسال ۱۳ هزار و ۵۱ مورد تماس با مرکز پاسخگويي ثبت شده است.
46231

کلید واژه‌ها : مشکلات خوانندگان - بازنشستگی - دولت الکترونیک -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که ۱۳ متهم با وارد کردن غیرمجاز داده‌های الکترونیکی در سامانه گمرکی به وسیله ورود اطلاعات نادرست مربوط به شماره گذرنامه و با سوء استفاده از کدملی و کد فراگیر افراد از طریق دفاتر صدور سیم کارت به عنوان مسافر ورودی هویت های جعلی را ثبت کرده‌اند.

همچنین با وارد کردن اطلاعات شناسه IMEI و مدل و مشخصات تلفن همراه تحت رویه مسافری بدون رعایت تشریفات گمرکی، کد فعال سازی دریافت نموده و بدین صورت دست به اقدامات مجرمانه زده‌اند.

بر این اساس، تعداد ۷ هزار و ۳۳۷ دستگاه گوشی تلفن همراه با ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان به صورت قاچاق وارد شده است.

در نهایت با تکمیل تحقیقات در دادسرای یزد، قرار جلب به دادرسی متهمان به اتهاماتی از قبیل مشارکت در قاچاق سازمان یافته و حرفه ای، دسترسی غیرمجاز به سامانه های مخابراتی و جعل رایانه ای صادر شد و پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان