Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد گفت: مردم ایران پاسخ یاوه گوی های ترامپ را در روزاستکبار ستیزی خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،حجت الاسلام مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز (6آبان ) در نشست هماهنگی یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار ستیزی اظهارکرد: 13 آبان یاد آور سه رویداد مهم در انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تبعید معمار کبیر انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شهادت دانش آموزان سه واقعه مهم در 13 آبان است گفت: هویت انقلاب اسلامی با استکبار ستیزی شکل گرفته است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اذعان کرد: محوری ترین شعار مردم ایران، مرگ بر آمریکاست.

 

حجت الاسلام اشجری به فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: امام خمینی (رحمة الله علیه) همواره در سخنان و فرمایشاتش به آمریکا و توجه به این جنایتکار جهانی یاد می کرد و می فرمود: هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بریزید.

 

وی ادامه داد: 13 آبان نماد غیرت انقلاب اسلامی است و راهپیمایی 13 آبان امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: مردم ایران پاسخ یاوه گوی‌های ترامپ را در روز استکبار ستیزی خواهند داد.

 

حجت الاسلام اشجری خاطر نشان کرد: در 51 نقطه گیلان راهپیمایی روز مبارزه با استکبار ستیزی برگزارخواهد شد.

 

وی اظهارکرد: ساعت 9 صبح 13 آبان راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور در گیلان برپا خواهد شد.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ناجی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دهه کرامت اظهار کرد: سال‌های گذشته ستاد دهه کرامت با مسؤولیت ستاد کانون‌های مساجد اجرا می‌شده و دو سالی است که با ابلاغ وزارت کشور و شورای هماهنگی مرکز، مسؤولیت تشکیل ستاد دهه کرامت به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده است که دبیر آن ستاد کانون‌های مساجد است.

وی ادامه داد: دستورالعمل‌هایی برای دستگاه‌ها تدوین شده است و دستورالعمل‌های دریافتی از تهران نیز بومی‌سازی و استانی شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: روز آغاز دهه کرامت، مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر است که باید با توجه به اجرای طرح نور، فضای ایجابی و اقناع سازی در جامعه به موازات فضای سلبی و قضائی مورد توجه ویژه تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: از همه دستگاه‌ها خواسته شده برای جایگاه زنان در اسلام و حوزه عفاف و حجاب برنامه‌های تبیینی برگزار کنند و چه بهتر به نام حضرت معصومه (س) و در جشن‌ها این اتفاق بیافتد و ضمن برگزاری جشن این آگاهی‌بخشی نیز رقم بخورد.

ناجی با بیان اینکه هر اداره کل در شهرستان، زیر مجموعه‌ای دارد، گفت: مسوول تشکیل ستاد دهه کرامت شهرستان‌ها، مدیران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و دبیری ستاد در برخی شهرستان‌هایی که ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را ندارند با اداره ارشاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به رسانه و فضای مجازی به عنوان دیگر محورهای اساسی مورد تأکید در دهه کرامت، تصریح کرد: دو مورد مردمی‌سازی که به معنای تقویت هیئات مذهبی و استفاده از ظرفیت مساجد، بسیج و مردم از جمله نخبگان، اساتید دانشگاه است به همراه نشاط اجتماعی از مطالبات مقام معظم رهبری است باید در دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6092856

دیگر خبرها

  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است