Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، قاسم صمدیان شامگاه پنج شنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان اهر، اظهار کرد: شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس نه قد بیشتری از جوانان امروزی داشتن نه چیز دیگر، ولی وقتی خداوند متعال پشتیبان انسان باشد می‌تواند کارهای بسیار بزرگی انجام دهد و در دوران دفاع مقدس شهدا و رزمندگان در مقابل رژیم بعثی چنان شجاعتی از خود نشان دادند که دنیا با دیدن آن‌ها حیرت‌زده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران مسیر معرفت الهی را برای مردم و مسئولین هموار کرده‌اند، افزود: برای رسیدن به دین و آخرت با الگوپذیری از شهدا محقق می‌شود و شاید شهدا در بین ما حضور نداشته باشند ولی یاد و نام آن‌ها همیشه در قلب و روح ما هستند.

وی ادامه داد: مردم ایران مردمی هستند که در طول گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی باوجود اینکه نا ملایمتی‌ها و سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند ولی هیچ‌وقت از نظام و اسلام قهر نکرده‌اند و آن‌قدر بامعرفت و اخلاقمدار هستند که حساب نظام و انقلاب را از مسئولان ضعیف جدا کردند درحالی‌که برای به دست آوردن این نظام و انقلاب هزینه زیادی داده‌ایم.

کشورهای مدافع دموکراسی بیش از همه به مردمان خود ظلم می‌کنند

صمدیان بابیان اینکه دشمنان برای از بین بردن انقلاب و نظام اسلامی شبانه‌روز تلاش کرده و توطئه‌چینی کرده‌اند، گفت: دشمن با گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب هنوز دست از دشمنی با ملت ایران بر نمی‌دارند و ملت شجاع ما در هر شرایط برای نتیجه دادن انقلاب اسلامی از خاک و آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا جانانه دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تصریح کرد: بزرگان می‌دانند که در دوران طاغوت مردم عادی کشورمان به‌حساب نمی‌آمدند و دولت پهلوی تنها سیاستمداران آن زمان را جزو انسان حساب می‌کردند و عامه مردم اصلاً جایگاهی نداشتند درحالی‌که اکنون تک‌تک آحاد مردم از بزرگ تا کوچک در تعیین سرنوشت کشور نقش و جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی با تأکید بر اینکه کشورهایی که مدافع دموکراسی هستند بیش از همه به مردمان خود ظلم و ستم می‌کنند، گفت: اظهارات اخیر ضد ایرانی ترامپ نه‌تنها آمریکا را به منزوی شدن نزدیک کرد بلکه این اظهارات نشان از این داشت که رئیس‌جمهور آمریکا فردی سیاستمدار نیست به‌طوری که کم‌سوادترین فرد در ده‌کوره‌های ایران بیشتر از ترامپ از سیاست سررشته دارد و وقتی آمریکایی‌ها سعی می‌کنند تا ایران را از دور خارج کنند نمی‌توانند چون مردم پشتیبان نظام و کشور خود هستند.

صمدیان با اشاره به اینکه وقتی‌که آمریکا خواستار تغییر حکومت در این می‌شود یعنی انقلاب اسلامی توانسته به جایگاه اصلی خود دست یابد، خاطرنشان کرد: شهدا و جانبازان با فداکاری‌های خود از میهن اسلامی حراست کردند الگویی برای فرزندان خود هستند و اگر فرزندان شهدا به ادامه راه آن‌ها کم‌توجهی کنند در واقع به شهدا بی‌حرمتی کرده‌اند.

ممانعت از پیشرفت علمی جوانان ایرانی از سیاست‌های استکبار جهانی است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر نیز در این مراسم گفت: یکی از سیاست‌های استکبار جهانی ممانعت از پیشرفت علمی جوانان ایرانی به‌ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر است.

احمد ابراهیمی، اظهار کرد: شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و تن به ذلت ندادند و امروز شما دانش آموزان یادگاران شاهد و ایثارگر برای حفظ امنیت و عزت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستی در سنگرهای علم و دانش بیشتر از گذشته تلاش کنید.

وی تقویت و حفظ سنگر علم و دانش را از جمله مسائل موردتوجه یادگاران شاهد و ایثارگر عنوان کرد، افزود: سیاست و راهبرد دشمن که بر آن سرمایه‌گذاری کلانی صورت گرفته جلوگیری از تحصیل، علم‌آموزی و ترقی جوانان ایرانی به‌ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر با اشاره به اینکه سست کردن اراده و انگیزه جوانان ایرانی از دیگر سیاست‌های استکبار جهانی است، ادامه داد: دشمنان این‌همه که برای پیشرفت و توسعه علمی کشور تلاش می‌کنند تأثیر نداشته و به لطف پروردگار متعال ایران اسلامی از نظر تولید علم در بین ۲۵ کشور جهان رتبه دوم و در خاورمیانه در بین ۵۷ کشور اسلامی رتبه نخست را داریم.

ابراهیمی اضافه کرد: برای ما خادمی شهدا و ایثارگران مایه فخر و مباهات است و درعین‌حال باید بگوییم که ۲۷ درصد نخبگان مراکز علمی و آموزشی کشور ایثارگران هستند.

وی بابیان اینکه وضعیت تحصیلی دانش آموزان شاهد و ایثارگر شهرستان اهر بسیار خوب و رضایت‌بخش است، گفت: ۵۰ درصد فرزندان شاهد و ایثارگر شهرستان اهر که در هنرستان شاهد مشغول به تحصیل هستند در مراسم امروز حضور فعالی دارند منتهی خدماتی که در ستاد شاهد ارائه می‌دهیم تمامی جامعه هدف نیست و طبق سیاست آموزش‌وپرورش و بنیاد شهید فرزندان شاهد و ایثارگر بالای ۵۰ درصد عضو ستاد شاهد هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند متعال به ما خادمان شهدا و ایثارگران عنایت کند تا زمینه و شرایط را فراهم کنیم تا دانش آموزان از این بهتر تحصیل‌کرده و به رتبه‌های برتر علمی دست یابند.

true برچسب ها : بنیاد شهید و امور ایثارگران دانش آموزان شهرستان اهر true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است