Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:15:03 GMT

پیام فرمانده سپاه به فرمانده ارتش

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۷۰۵۹

پیام فرمانده سپاه به فرمانده ارتش

فرمانده سپاه در پیامی خطاب به سرلشکر موسوی، با ستایش از رویش‌های ارزشی ارتش گفت: بی‌تردید وحدت برادرانه ارکان ارتش و سپاه ترکیب مرصوصی برای شکست دشمنان اسلام و نظام به شمار می‌رود.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اظهار خرسندی از کیفیت برگزاری آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در محضر فرماندهی معظم کل قوا و ستایش از رویش‌های ارزشی آن سازمان تأکید کرد: بی تردید وحدت برادرانه ارکان ارتش و سپاه ترکیب مرصوصی برای شکست دشمنان اسلام و نظام به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر برادر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛ با احترام و تعزیت مصائب آل الله در ماه صفر

خداوند تبارک و تعالی را شاکرم که از زمان انتصاب جناب عالی به فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اقداماتی مبارک و تعالی بخش در حیات طیبه ارتش برای ایفای رسالت خویش، تدبیر و تجلی یافت.

امروز ارتش به برکت برخورداری از فرماندهی مکتبی، انقلابی، فکور و با تقوی، بیش از پیش در مسیر یک تحول بزرگ برای ساخت انقلابی خود قرار گرفته تا هندسی ای از قدرت برای انقلاب اسلامی و نظام مقدسمان به ارمغان آورد که در آن وحدت و برادری در ارتش و سپاه حقیقتاً یک ضرورت محسوب می شود. بی تردید این وحدت، ترکیب مرصوصی برای شکست دشمنان اسلام و نظام خواهد شد.

اراده‌ی مخلصانه، دلسوزانه و جدی شما در تعمیق وحدت برادرانه ارکان ارتش و سپاه و نیز مدیریت برجسته‌ی معنوی و ارزشی آن فرمانده فداکار در برگزاری مراسمی متفاوت، از نمایش صلابت دینی و تعهد به ولایت از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌های آجا در محضر مولی و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مایه افتخار، سربلندی و دلخوشی همگان قرار گرفت.

در پایان ضمن اعلام آمادگی همه جانبه‌ی سپاه برای همکاری همدلانه و شانه به شانه ی سپاه با ارتش در تمامی عرصه ها و نیز ستایش از این رویش های ارزشی، توفیق جناب عالی را در تحقق اوامر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) از ساحت ربوبی خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

R1011116/P1011116/S1,11/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را تسلیت گفت:

بنابر روایت ایسنا، متن پیام به این شرح است؛

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903000

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی