Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۲۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان های دخترانه دوره دوم شهرستان آستارا در قالب اردوی راهیان نور از محل سپاه ناحیه این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه آستارا امروز ( ۶ آبان)  در آیین اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور، اظهار کرد: دانش آموزان دختر مقاطع مختلف دبیرستان های دوره دوم شهرستان آستارا با هدف آشنایی با مناطق جنگی و تجدید بیعت با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس عازم این سفر مقدس و معنوی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مدت زمان این اردو را چهار روز ذکر کرد و افزود: این دانش آموزان دختر از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه، پل دختر، یادمان شهدای عملیات مرصاد در غرب کشور بازدید می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: در این اعزام ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع دوره دوم دبیرستان به همراه راوی و عوامل اجرایی در قالب اردوهای راهیان نور با سه دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

 

وی برگزاری صبحگاه دانش آموزی و قرائت زیارت عاشورا، دعای کمیل و توسل را از برنامه های جانبی این سفر برشمرد و اظهارکرد: زائران سرزمین نور در این اردو با حضور در مناطق عملیاتی از نزدیک با واقعیت‌های جنگ و رشادت‎های رزمندگان اسلام آشنا می ‏شوند.

 

سرهنگ آرمان گفت: آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری از دیگر اهداف برگزاری این اردوی دانش آموزی است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی شمس با اشاره به رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های شهر ناشی از بارندگی اخیر گفت: تیم‌های عملیاتی شهرداری در تلاش برای رفع مابقی آبگرفتگی‌ها هستند.   وی افزود: در حال حاضر میدان انقلاب منتهی به مسجد الرحمن، کوی گلدشت، سپیدار، خیابان الحدید، رزها، مناطق غربی و جا‌هایی که شبکه فاضلاب ندارند درگیر آبگرفتگی بوده که تا چند ساعت دیگر برطرف خواهد شد.   شمس با بیان اینکه با کار‌های انجام شده از ورود آب به داخل منازل جلوگیری شد، ادامه داد: در صورتی که امشب بارندگی جدیدی رخ ندهد، تا پایان شامگاه پنجشنبه تمام آبگرفتگی‌ها رفع و تردد خودرو‌ها به سهولت انجام می‌شود.   معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص سامانه بارشی که از اوایل روز جمعه آغاز خواهد شد، گفت: همه تمهیدات لازم برای بارندگی پیش رو اندیشیده شده و تیم‌های عملیاتی شهرداری به حالت آماده‌باش هستند.   وی می‌گوید: تمام تلاش شهرداری اهواز، کاهش مدت ماندگاری مانداب در مناطق آبگرفته است که با همکاری دیگر دستگاه‌های مربوطه، زمان باقی ماندن آن به مراتب نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.   به گفته شمس؛ بامداد امشب یک بارندگی ۲۰ تا ۳۰ میلیمتری در پیش است، همچنین فردا شب نیز موج دیگری از بارندگی‌ها پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند