Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان-فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: ۱۸۰ دانش آموز دختر شهرستان گرگان به راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی مهاجر صبح پنجشنبه در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی دختران شهرستان گرگان اظهار کرد: امروز دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی کربلای ایران در منطقه غرب برای زیارت قبور شهدا و تجدید میثاق با آرمان‎های مقدس شهدا و امام خمینی(ره) اعزام می‎شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که امید داریم در راهی که پیش گرفته‎ایم پیرو راه شهدا باشیم، تأکید کرد: این دانش‎آموزان از یادمان شهدا در مناطق عملیاتی غرب در کرمانشاه بازی‎دراز، پاوه و منطقه عملیاتی مرصاد شهدا بازدید می‎کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان یادآور شد: در ایام عزاداری آل الله هستیم و حضور شهید غواص تفحص شده  شهید مهدی آقا شریعتی را با اعزام این کاروان‎ها به فال نیک می‎گیریم.

مهاجر بیان کرد: شهر گرگان متاثر از حضور این شهید است و دانش‎آموزان شهرستان گرگان راه این شهید و شهدای مدافع حرم را با بهره‎گیری از فرهنگ ایثار و شهادت ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در سفر راهیان نور توشه خود را از ایثار و شهادت پر می‎کنند، افزود:  دو مرحله اعزام راهیان نور در شهرستان گرگان خواهیم داشت و در طی امسال ۷۲۵ نفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام شدند.

 فرمانده سپاه ناحیه گرگان  با بیان اینکه اعزام بسیجیان حوزه محلات به راهیان نور از اواخر اسفند ماه آغاز می‎شود، افزود: مطمئنأ یکی از برنامه های مؤثر در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت حضور در منطقه عملیاتی است که در قالب کاروان راهیان نور این مهم اتفاق می افتد.

مهاجر افزود: در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی، راهیان نور دانشجویی و محلات بسیجیان انجام می شود و هر چه این برنامه از ابعاد فرهنگی بیشتری بهره ببرد، حضور پررنگتر خواهد شد.

وی گفت: در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و مجموعه مسئولان دانش آموزی از مجموعه ترابری و جوان  تشکر می‎کنم و امید داریم در ایام سوگواری ابا عبد الله حسین (ع) در کربلای ایران بتوانیم فرهنگ حسینی را ترویج کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی