Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@05:34:51 GMT

برگزاری مسابقه عکس «حجت خدا» در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۳۳۳۸

برگزاری مسابقه عکس «حجت خدا» در خراسان شمالی

بجنورد- مدیر تجاری مخابرات منطقه خراسان شمالی از برگزاری مسابقه عکس «حجت خدا» ویژه دانش‌آموزان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، گریانلو در این خصوص گفت: مسابقه عکس موبایلی «حجت خدا» به صورت کاری مشترک از سوی مخابرات و اداره کل آموزش و پروش استان  ویژه دانش آموزان و با همکاری صداو سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید استان و همراه اول، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانش آموزان می‌توانند تصاویر موبایلی خود از رویدادهای مرتبط با ایام محرم، واقعه عاشورا، شهیدان مدافع حرم و شهید حججی را برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

وی تصریح کرد: شرکت تمامی دانش آموزان استان در این مسابقه آزاد و هر یک از شرکت کنندگان می‌توانند با عضویت در کانال تلگرام مخابرات استان آثار خود را با قید مشخصات شخصی (نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه) حداکثر تا پایان روز ۲۰ آبان ماه ‌ برای ادمین کانال به آدرسtckhn@ ارسال کنند.

وی یادآور شد:تصاویر باید به صورت فایل JPG ارسال شود و هر دانش آموز می‌تواند فقط یک عکس ارسال کند طبق ضوابط و قوانین مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد.

لازم به ذکر است به اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و منتخبین مسابقه فوق در برنامه زنده تلویزیونی صدا و سیمای مرکز استان معرفی خواهند شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!