Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی در مدت سه روز آینده وزش بادهای تند تا شدید مناطق مختلف استان اردبیل را تحت تاثیر قرار خواهد داد که بیشترین سرعت وزش تندباد در اردبیل به 90 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزش این بادها از عصر امروز آغاز می‌شود، گفت: عمده مناطقی که شاهد وزش این بادها خواهیم بود شهرستان‌های مشگین‌شهر، گرمی، نیر، اردبیل، سرعین، نمین، کوثر خواهد بود که در شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و خلخال نیز شاهد وزش این بادها با سرعت کمتر خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اوج شدت وزش تندباد را مربوط به روز یکشنبه تا عصر دوشنبه دانست و بیان کرد: حداکثر سرعت باد در روز شنبه تا 60 کیلومتر بر ساعت، روز یکشنبه تا 79 کیلومتر بر ساعت و روز دوشنبه تا 90 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

دولتی‌مهر افزود: در این مدت شاهد روند کاهش محسوس فشار هوای سطح زمین از عصر روز شنبه تا عصر دوشنبه خواهیم بود و احتمال دارد که این شرایط جوی در برخی ساعات همراه با گرد و خاک بوده و سبب ایجاد خسارات به مبلمان شهری و تاسیسات برون‌شهری و روستایی در برخی از مناطق شود.

وی خروج این سامانه جوی از استان را از اواخر روز دوشنبه دانست و تصریح کرد:‌ وزش تندبادهای شدید در مناطق یادشده از استان تا عصر روز دوشنبه ادامه داشته و با خروج آن شاهد شرایط عادی تا پایان هفته در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

سرعت وزش تندباد به 90 کیلومتر در ساعت می‌رسد

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ارز در معاملات امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۴۵ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۴۱ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با کاهش ۳۱ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۲۳ تومان و حواله آن با کاهش ۱۳۹ تومانی، ۴۴ هزار و ۲۷۹ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۱۱ تومان کاهش قیمت به ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته کاهش ۱۱ تومانی داشته است.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • آغاز بیست‌ویکمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز