Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدمیره باشگاه استقلال گفت: در گزارشی که مدیرعامل به هیئت مدیره داده ،این امید را نوید داد که به هیچ عنوان تیم از مسابقات آسیایی حذف نخواهد شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حسن زمانی در گفت‌وگو با یک برنامه رادیویی، در خصوص دربی 85 و شکست آبی‌پوشان و این که هواداران تیم استقلال کادر فنی بازیکنان را تشویق کردند، اظهار داشت: به نظرم این مسابقه یکی از بهترین بازی‌های استقلال بود و 70 دقیقه بازی در اختیار تیم ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این بازی تاثیر ورود مربی جدید را دیدیم و بازیکنان تیم تحرک زیادی در زمین داشتند و من خیلی به این تیم امیدوار شدم. مطمئنم با این روند در هفته هیجدهم جزو ۳ تیم اول لیگ برتر خواهیم بود.

عضو هیأت مدیره استقلال در خصوص بدهی باشگاه‌ها به برخی از بازیکنان و اینکه اگر این بدهی‌ها تسویه نشود از لیگ قهرمانان کنار گذاشته خواهد شد، گفت: در گزارشی که مدیرعامل به هیئت مدیره داده این امید را نوید داد که به هیچ عنوان تیم از مسابقات آسیایی حذف نخواهد شد و کار‌های لازم صورت خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که یعنی بدهی‌ها تسویه شده، گفت: یا پرداخت کرده‌اند یا اینکه با افراد طلبکار تفاهم صورت گرفته است. طی گزارشی که در جلسه هیئت مدیره داشتیم با ۲ میلیاردی که مدیرعامل اختیار تام از آن دارد، می‌شود بدهی‌های اصلی پرداخت شود. ما، چون کار اجرایی انجام نمی‌دهیم و مدیرعامل پیگیر قضیه است، در آخرین جلسه با چنین نتیجه‌ای روبرو شدیم. ان‌شالله در جلسه بعدی که به زودی انجام خواهد شد، در مورد این مسئله صحبت خواهیم کرد.

زمانی در پاسخ به این سؤال که آیا امروز جلسه‌ای بوده که پندار توفیقی ادعا کرده در آن حضور دارد، تصریح کرد: امروز جلسه‌ای نبوده و شاید او در جلسه‌ای دیگر شرکت کرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بود این تیم دربی را می‌برد یا خیر، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. بازی که من دیدم از بازی که استقلال ۳ بر ۲ پرسپولیس را شکست داد، بهتر بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احمد شهریاری به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌ها است که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند