Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان از اجرای طرح «قطار فرهنگی» با همکاری ستادهای اقامه نماز هرمزگان و خراسان رضوی، اداره کل راه آهن و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی خبرداد و گفت: این طرح از روز دوشنبه اول آبان ماه جاری کلید خورده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن فروزان نژاد، مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: این طرح که به صورت آزمایشی  و تا پایان برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در قطار مشهد -بندرعباس اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، استقرار روحانی در قطار برای اقامه نماز جماعت در ایستگاههای بین راهی، ارائه مشاوره دینی، پاسخ به سئوالات شرعی و تصحیح قرائت نماز در حین سفر را یکی از برنامه های این طرح برشمرد و افزود: در این طرح از روحانیون مرکز تخصصی نماز خراسان رضوی استفاده می شود.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین فروزان نژاد از اجرای مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز در بین مسافرین و اهدای جوایز به برترین ها به عنوان یکی دیگر از برنامه های طرح یاد کرد.

 

وی اضافه کرد: در این مدت در همه سفرهای بندرعباس-مشهد و بالعکس کلیپ های نماز و زیارت در طول سفر پخش خواهد شد.

 

 

گفتنی است؛ بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با محوریت نماز و فضای مجازی روز 30 آذر ماه به میزبانی هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، و کابل برق شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل مناطق جغرافیایی جرایم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده که کلیه مجرمین سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فنی و پلیس انجام شده در نهایت دو نفر از سارقان حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده‌اند مورد شناسایی و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تکمیلی انجام شده مشخص گردید که سارقان با تشکیل باندی ۳ الی ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده‌اند که در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده‌اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

کد خبر 6098478

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو