Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی گسترش فولاد شرط بازگشت آندرانیک تیموریان و میلاد فخرالدینی به تمرینات این تیم را اعلام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آندرانیک تیموریان و میلاد فخرالدینی به دلیل مصدومیت مدتی است از تمرینات گسترش فولاد دور مانده اند. درباره این دو بازیکن گفته می شود که فیروز کریمی سرمربی آبی های تبریز آنها را نمی خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اما کریمی هنوز تصمیم نهایی اش را درباره این دو بازیکن نگرفته است.

فیروز کریمی درباره وضعیت آندو و فخرالدینی گفت:

ما درباره آندو و فخرالدینی منتظر اعلام نظر نهایی پزشک هستیم. فخرالدینی مینیسک خارجی اش دچار پارگی شده و آندو نیز از ناحیه رباط داخلی مصدوم است.

وی ادامه داد:

اگر پزشک تیم ما تایید کند که مداوای این دو بازیکن تا شروع نیم فصل دوم طول می‌کشد، باید تصمیم دیگری بگیریم. با توجه به اینکه اگر مداوای این دو بازیکن به نیم فصل دوم بکشد، مدتی نیز برای آماده سازی بدنی آنها باید در نظر بگیریم و در این شرایط مجبور هستیم بازیکن جایگزین کنیم. البته اگر این اتفاق بیفتد هم با حفظ کلیه ممیزات کاری آن را انجام می دهیم.

فیروز کریمی سرمربی گسترش فولاد همچنین گفت:

فخرالدینی در طول مسابقه ما مصدوم شده و در عین حال آندو نیز در تمرینات ما آسیب دیده و به همین خاطر اولین پاداش یا تشویق تیمی که در نظر گرفته شود، به آنها نیز پرداخت می شود. اگر شرایط این دو بازیکن را در نظر نگیریم که بازیکنان دیگر هم با تمام وجود بازی نمی کنند. به همین خاطر اگر آنها طول درمانشان به نیم فصل دوم برسد، با حفظ تمام موازین اقدام به جذب جایگزین خواهیم کرد.

فیروز کریمی در پایان افزود:

من همه این نفرات را دوست دارم. آندو، فخرالدینی و حتی بازیکنی مثل رضا خالقی فر همه برای فوتبال ما زحمت کشیده اند و تاثیرگذار بوده اند. متاسفانه برخی این موضوع را بزرگ کردند و علیه ما موضع گرفتند. برخی حسادت کردند و حرف هایی زدند که درست نبود و هرگز نمی شود شخصیت این دو بازیکن را زیر سوال برد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله دهقانی فیروز آبادی عصر دوشنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: «وعده صادق» به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از علم و فناوری بومی در حوزه دفاعی و امنیتی برخورد است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور بیان کرد: علم و فناوری در سال اخیر پیشرفت‌های خوبی داشت و فروش شرکت‌های دانش‌بنیان به عدد ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید.

دهقانی فیروز آبادی از تشکیل مرکز ملی هوش مصنوعی خبرداد و خاطرنشان کرد: منابع در سال ۱۴۰۲ شش برابر رشد داشته است.

معاون رییس جمهور افزود: در سال گذشته قراردادهایی با نهادهای مختلف داشتیم که در این عرصه رشد ۵ برابری رقم خورد.

کد خبر 6092625

دیگر خبرها

  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • دهقانی فیروز آبادی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۸ برابر شد + فیلم
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد