Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:01:36 GMT

کلینیک اخوان در کاشان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۹۷۱۴

کلینیک اخوان در کاشان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به این که کلینیک اخوان در کاشان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود گفت: پنج میلیارد تومان صرف بازسازی این بیمارستان شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، ابراهیم کوچکی صبح امروز در چهاردهمین جلسه شورای شهر کاشان اظهار داشت: عدم پیشرفت شهرهای اطراف کاشان به دلیل نبودن دانشگاه علوم پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به این که هر چه در حوزه بهداشت و درمان به خصوص در حوزه دانشگاه رشد کنیم آینده شهر تضمین می‌شود ابراز داشت: در آینده کارهای صنعتی اشتغال زیادی نخواهند داشت و اشتغال بیشتر در بخش گردشگری و کارهای خدماتی خواهد بود.

کوچکی با بیان این که هر تخت بیمارستانی سه شغل مستقیم ایجاد می‌کند ابراز داشت: با ایجاد یک کارخانه ممکن است افراد غیربومی و کم‌سواد وارد شهر شوند که باعث پایین آمدن ژن شهر از لحاظ سطح هوشی می‌شود.

کوچکی گفت: اگر افراد درس خوانده وارد محیط کاری شهر شوند آینده شهر با سطح هوشی بالا تضمین شده و باعث رشد و توسعه شهر می‌شوند.

کوچکی ضمن اشاره به این که برای 200 تخواب بیمارستان بقیه الله مجوز صادر شده و150 تخت دیگر مشارکت خواهد شد خاطر‌نشان کرد: به زودی کلینیک اخوان راه اندازی خواهد شد که کمک شایانی به ترافیک شهر می‌کند و این نشانه دهنده جهت گیری درست دانشگاه علوم پزشکی است.

کوچکی اذعان داشت: سلامت کده بیمارستان اخوان افتتاح می‌شود که قدیمی ترین بیمارستان و موزه شهر است و پنج میلیارد تومان صرف نوسازی آن شده است و کار های درمانی سنتی مانند حجامت انجام می‌گیرد.

کوچکی ضمن اشاره به این که امسال مجوز مراکز بهداشتی و درمانی سطح شهر صادر می‌شود تا بتوانیم بودجه آن را دریافت کنیم گفت: درصدد راه‌اندازی یک داروخانه طب گیاهی هستیم تا عطاری‌های سطح شهر تحت نظر آنجا باشند.

انتهای پیام/

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)