Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا- بمنظور ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی بیمارستان و درمانگاه صحرایی مشترک دانشکده علوم پزشکی آبادان و بهداری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرز شلمچه راه اندازی شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان شنبه در این خصوص به ایرنا گفت:این بیمارستان صحرایی با 120 تخت مجهز در نزدیکی نقطه صفر مرزی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرام مقام گفت:60 تخت اضطراری برای خدمات ویژه اورژانس و 60 تخت درمانگاهی در این بیمارستان با بخش های پزشک عمومی، دندان پزشکی، زنان و زایمان و مامایی و بستری بیماران پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد : بیمارستان صحرایی مجهز به اتاق عمل، آی سی یو و آزمایشگاه سیار است.
مقام با اشاره به استقرار 30 آمبولانس در شلمچه برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در شلمچه گفت: به منظور خدمات رسانی بهتر در فاصله هر 2 کیلومتر یک آمبولانس در پیاده روی زائران در شلمچه مستقر شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:با توجه به حضور گسترده هموطنان در مرزشلمچه برای حضور در اربعین حسینی اورژانس کشور نگاه ویژه ای برای خدمات رسانی به زائران دارد و هم اکنون داروخانه سیار با دسته‌های دارویی از قبیل داروهای اورژانسی، مسکن، قلبی، بیماران فشارخون در منطقه شلمچه مستقر است.
در اربعین پارسال حدود 650هزار زائر ایرانی و خارجی از طریق مرز شلمچه راهی کربلای معلی و نجف اشرف شدند.
3015/6002
خبرنگار: عدنان جواهری ** انتشاردهنده:کبری آقازری
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه‌به‌لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) از حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی استان در بیمارستان تخصصی فرهادآباد شهرستان دلفان خبر داد.

سردار نعمت الله باقری روز جمعه 7 اردیبهشت در حاشیه برپایی بیمارستان تخصصی فرهادآباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به عملیات غرورآفرین حاج عمران و اینکه بخش زیادی از رزمندگان و جوانان استان در این عملیات بودند و به فیض عظیم شهادت رسیدند این مجموعه یک اردوی جهادی و بیمارستان صحرایی با این نام برپا کردند.

 وی ادامه داد: سال گذشته قریب به ۷۰ هزار نفر توسط همین تیم‌ها در زمینه‌های سونوگرافی، دندانپزشکی و... را ویزیت کردند.

باقری اضافه کرد: امروز نیز در شهرستان دلفان بیش از ۲۰ تخصص در حوزه‌های مختلف، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ دندانپزشک کلا بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی در این شهرستان حضور پیدا کردند و تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

سردار باقری بیان کرد: برای تحقق شعار سال برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید با مشارکت مردم در کنار بیمارستان صحرایی توسط بسیج سازندگی شهرستان و سپاه حضرت ابوالفضل بر پا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود