Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز جمعه امروز با شرکت احاد مردم استان هرمزگان در مصلاهای سراسر استان برگزار گردید که ائمه جمعه استان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی به مهمترین مسائل روز منطقه ای و جهانی اشاره کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛نماز جمعه امروز با شرکت احاد مردم استان هرمزگان در مصلاهای سراسر استان برگزار گردید که ائمه جمعه استان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی به مهمترین مسائل روز منطقه ای و جهانی اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن می خواهد نسل جوان از مبانی دینی و انقلابی منحرف کند/پیوند بین نسل جدید و بسیج تقویت شود

حجت الاسلام محمد بارانی خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به بالارفتن زمزمه برجام های موشکی و حقوق بشری از ناحیه جبهه استکبار؛آنرا کابوسی آشفته که هیچگاه تعبیر نخواهد شد معرفی کرد و گفت: ملت انقلابی و جوانان غیور ایران اسلامی جواب این خیال پردازی های پوچ را در ۱۳ آبان خواهند داد.
خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با تاکید بر اقتدار و بزرگی ملت ایران و شکست ذلیلانه دشمنان در همه عرصه های رویارویی با جمهوری اسلامی در پس از انقلاب افزود:در مساله کردستان عراق و اعلام استقلال این اقلیم دنیا بزرگی و تدبیر و نفوذ ایران اسلامی را مشاهده کرد.

وی هدف از همه پرسی خائنانه در کردستان عراق؛در روزهایی که فتنه داعش در عراق و سوریه در حال کشیدن نفس های اخر است را ایجاد فتنه جدید با طراحی اسرائیل دوم در منطقه دانست و اظهار داشت: وحدت ملت عراق؛تدبیر دولت عراق؛ و اقتدار ایران اسلامی به آنها تودهنی زد و همگان خبر تعلیق همه پرسی و اعلام رسمی درخواست مذاکره با دولت مرکزی عراق را شنیدند که به نوبه خود نشانی دیگر از نفوذ و اقتدار غیرقابل انکار جمهوری اسلامی در منطقه است.
امام جمعه توکهور-هشتبندی افزود: تاکنون هر آنچه جمهوری اسلامی در عرصه مبارزه با استکبار اراده کرده اتقاق افتاده است.

وی  به مشکلات و تنگناها و چالش های داخلی و هشدار به عدم غفلت از آنها اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان ملت ایران در سست کردن پایه های نظام و تضعیف اراده انقلابی ملت طمع کرده اند و مردم بصیر و مسئولان ما باید توجه کنند که خطر موریانه های داخلی از کفتارها و گرگ های بیرونی بیشتر است.
بارانی خطاب به مسئولان در رابطه با حل مشکلات کشور تاکید کرد:مشکلات اقتصادی و معیشتی و بیکاری و آسیب های اجتماعی را با آمارهای بی مبنا نمیتوان حل کرد بلکه حل اینها اراده انقلابی و مردانی عاشق و شیفته خدمت می خواهد.
حجت الاسلام بارانی تصریح کرد: اراجیف و تهدیدهای آمریکا علیه ایران اگر چه ظالمانه است اما برای فرزندان امام و رهبری آرزوی دیرینه است که به جای نبرد با نوچه های دسته چندم شما روزی در میدان نبرد با عوامل اصلی فتنه و ناامنی و ظلم در دنیا یعنی امریکا و غده سرطانی جهان اسلام مواجه شوند و همه شما را به زباله دان تاریخ بفرستند و امریکایی ها بدانند؛روزی فراخواهد رسید که ملت ایران و مستضعفان جهان انتقام انتقام این همه ظلم را خواهند گرفت و برای همیشه شرّ آنها را از سرملت ایران و مردم منطقه کوتاه خواهند کرد‌.
وی با اشاره به سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی ؛در اهمیت دوران نوجوانی گفت: نوجوانی دوره ای است که برای رقم زدن آینده هر فرد نقش حساس و تعیین کننده دارد و کسانی که در این دوران به رشد معنوی؛علمی؛ فکری و قوت جسمی برسند آینده درخشانی را برای خود تضمین خواهند کرد.
امام  جمعه توکهور-هشتبندی شهید فهمیده را نمونه کاملی از نوجوان موفق انقلابی معرفی کرد و با تاکید براهمیت پرورش کودکان و نوجوانان برای آینده اسلام و انقلاب گفت: بهترین مکان برای پرورش نسل مومن و انقلابی مجموعه پاک و زلال بسیج است.
وی به برنامه ریزی دشمن برای انحراف نوجوانان از مبانی دینی و انقلابی و خصوصا فرهنگ ایثار و شهادت  اشاره کرد و افزود: بسیج را به عنوان ریشه ی این ارزش ها مورد هدف قرار میدهند لذا همه باید هوشیار باشیم که این پیوند بین نسل جدید و بسیج تقویت شود.
حجت الاسلام بارانی وجود یازده شهید دانش آموز در منطقه توکهور-هشتبندی و معرفی سیره انها را یک ظرفیت عظیم برای تربیت و پرورش نسل جوان و نوجوان در منطقه دانست و با انتقاد از غفلت و کم کاری مسئولان در این زمینه گفت: دشمن میداند که تا امثال شهید فهمیده و شهید حججی در این کشور پرورش پیدا میکنند نمیتواند به این انقلاب و اراده عاشورایی ملت ایران ضربه بزند لذا به دنبال انحراف اخلاقی و عقیدتی فرزندان این مرزوبوم است اما کورخوانده اند ؛ملتی که شهادت در دل کوچک و بزرگش موج میزند آسیب نخواهد دید.

ایران، سدی محکم برای بر هم زدن نقشه های صهیونیسم در خاور میانه

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه موقت بشاگرد در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه، اظهار کرد: استکبار جهانی با رهبری صهیونیسم و با نوکری آمریکا  قصد تجزیه خاورمیانه و تبدیل آن  به کشور های کوچک و ضعیف را دارد تا با نقشه های شوم خود کنترل آن ها را به راحتی به دست گیرند.

امام جمعه موقت بشاگرد  در ادامه عربستان سعودی را نمونه ای از دستاورد های شوم آمریکا و انگلیس در خاور میانه دانست.

ابراهیمی افزود: جمهوری اسلامی ایران سد محکمی در مقابل نفوذ صهیونیسم و استکبار جهانی به خاور میانه است و باعث شده تمام برنامه های آن ها در منطقه نقش بر آب شود که دشمنی آمریکا با ایران به همین خاطر است.

وی، قدرت و توان بالای نظامی ایران به ویژه سپاه پاسداران و شکست آمریکا در مذاکرات برجام را اصلی ترین دلایل وضع  تحریم های جدید علیه کشور عنوان کرد.

امام جمعه موقت بشاگرد تصریح کرد: مذاکرات هسته ای مقدمه ای برای اجرای برجام های دیگر بود که برخی از ساده لوحان و منافقین داخلی به دنبال اجرای آن بودن که به لطف  حضور رهبر معظم انقلاب، مردم و سپاه پاسدارن تحقق نیافت و در نطفه خفه شد.

ابراهیمی با تأکید به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر غیر قابل مذاکره بودن قدرت دفاعی کشور، یاد آور شد: هیچ کشوری مسائل محرمانه و مهم خود را حتی با کشور های دوست در میان نمی گزارد و اجازه دادن به آمریکا به عنوان دشمن قسم خورده ایران برای ورود به مسائل دفاعی و نظامی کشور کمال نادانی است.

وی ضمن اشاره به هشتم صفر، سالروز درگذشت سلمان فارسی،  از این بزرگوار به عنوان  افتخاری برای  ایران و یکی از یاران  برتر پیامبر اکرم (ص) و رازدار امام علی (ع) یاد کرد.

امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد در پایان با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده خاطر نشان کرد: این نوجوان 13 ساله ولایت و مقام آن را شناخت و امید واریم دانش آموزان ما به کمک‌مربیان و معلمان خود بیش از پیش در جهت ولایت پذیری آموزش ببینند.

تشییع باشکوه پیکر شهدا بهترین پاسخ به یاوه گویی های ترامپ

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه با عبدالله خواندن حضرت سیدالشهدا علیه السلام، اظهار کرد: امام حسین علیه السلام بواسطه عبودیت به شخصیتی فراتر از تاریخ و بین المللی مبدل شده است که به تمام بشریت تعلق دارد.

جوکار تصریح کرد: اجتماع پیاده روی اربعین حسینی بزرگ ترین اجتماع بشری درطول تاریخ بوده و اتحاد بین مسلمین و سایر مذاهب را به همراه دارد.

وی تفکر و آرمان حسینی را هدف و شعار مشترک حاضرین در اربعین عنوان و با بیان اینکه اجتماع بزرگ اربعین حسینی پدیدآورنده فرهنگ واحد دینی است که دشمن نیز به عظمت آن اذعان دارد، افزود: اربعینِ امسال تیر خلاصی بر پیکره داعش می باشد و تا دو ماه آینده اثری از این گروهک تکفیری بر جای نخواهد ماند.

امام جمعه قشم با عرض تسلیت بمناسبت شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام، هشتم آبانماه سالروز شهادت دانش آموز بسیجی محمدحسین فهیمده را یادآور شد و گفت: امام راحل(ره) شهید فهمیده را رهبر و الگو خطاب کرد و نامگذاری این روز به نام بسیج دانش آموزی اقدامی بسیار زیبنده است.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار با بیان اینکه شهیدان فهمیده و حججی از جمله هزاران نوجوان و جوان بسیجی کشور اند، ادامه داد: نوجوانان و جوانان امیدهای آینده ایران اسلامی هستند و ضرورت دارد مسئولین، تواندمندی جوانان را باور داشته و با فراهم آوردن زمینه های پیشرفت از آنان حمایت نمایند.

جوکار در تبیین لزوم مراقبت بیش از پیش خانواده ها از جوانان و نوجوانان، تشریح کرد: دشمن با بهره گیری از امکانات و فناوری روز دنیا در پی ایجاد فاصله بین نوجوانان و مکتب عاشورا و انقلاب است.

وی با تصریح این مطلب که امروزه جنگ نظامی اتفاق نخواهد افتاد و اقدامات آمریکا با هدف تفرقه افکنی و مقابله با نفوذ ایران و سپاه پاسداران در قلب سایر ملت ها در حال انجام است، گفت: تمامی تحریم ها و صرف هزینه ها بخاطر وحشت آنان از صدور روحیه انقلابی و تفکر جهادی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی به سایر کشورها می باشد.

امام جمعه قشم وجود عشق به شهادت در فرد فرد جامعه را موجب آسیب ناپذیری در برابر دشمن دانست و گفت: حضور شهدا در منطقه و شور ناشی از بصریت مردم در تشییع باشکوه پیکر شهدا بهترین پاسخ به یاوه گویی های ترامپ است.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار بدل شدن دانشگاه به مکانی فرهنگی و تقویت کننده تعالیم ارزش های دفاع مقدس را از جمله ثمرات تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برشمرد و تاکید کرد: متاسفانه جلسات مربوط به بارگاه شهدا در شهرستان تا کنون نتایج مطلوب و محسوسی در پی نداشته که ضرورت دارد مردم در این امر پیش قدم شده، منتظر نمانند.

جوکار در خطبه ی نخست مبحث پیوند عاشورا و مهدویت را پی گرفت و با یادآور شدن مباحث قبل، گفت: ایجاد محبت قلبی و محب امام شدن اولین نتیجه ی حصول معرفت به امام زمان و امام شناسی در فرد است که اطاعت و فرمانبرداری را به همراه دارد.

وی ادامه داد: ثبات قدم، ایمان و باور عمیق قلبی به همراه بصریت و دشمن شناسی از دیگر نتایج معرفت به امام زمان است که در غبار فتنه و دو راهی های خطرناک، حق و حقیقت را عیان ساخته موجب عاقبت به خیری می شود.

برجام دوم ممنوع و خط قرمز ماست/ اروپاییها حسن نیت خود را درعمل ثابت کنند

حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی با تصریح بر اینکه دشمن همواره در فکر طراحی نقشه و توطئه جدیدی علیه نظام اسلامی و ملت ایران است اظهار کرد: ایران اسلامی امروزدر مسیر همآوردی با استکبار قرار دارد و از ابتدای پیروزی انقلاب این همآوردی به صورت جدی وجود داشته است.

وی با تصریح بر اینکه رابطه گرگ و میش هیچگاه ممکن نبوده و نیست افزود: این همآوردی با مذاکره و گفتگو ممکن نیست زیرا در برجام مسئولان ما با سعه صدر بر روی بند بند و کلمه به کلمه برجام ساعت ها مذاکره و گفتگو کردند تا برنامه ای جامع و مشترک به امضاء رسید اما از فردای آن عهد شکنی و تهدید و تحریم های جدی آمریکا آغاز شد.

خطیب جمعه کیش افزود: جریانی که خوی استکباری دارد هیچگاه در مقابل جریان عدالتخواه قرار نگرفته و نمی توانند مشکلات خود را با مذاکره و گفتگو حل کنند.

وی با تاکید بر تمامیت خواهی استکبار و در رأس آن آمریکا بیان کرد: آمریکائیها می خواهند کشورها در خدمت آن ها باشند و از اعلام رسمی این مطلب هم ابایی ندارند.

امام جمعه کیش با اشاره به شکست های تاریخی مبارزات در پی عدم اتحاد و با تاکید بر اهمیت وحدت و انسجام میان مسئولان ، مردم و همه در کنار هم عنوان کرد: باید بدانیم که تا اتحاد و انسجام داخلی نباشد نمی توانیم به هجمه های دشمنان پاسخ دهیم زیرا هر گونه تنش و درگیری داخلی آب به آسیاب دشمن ریختن است. باید همه سلیقه ها در کنار هم برادرانه و مومنانه در مقابل تمامیت خواهی استکبار جهانی و دشمنان خود بایستیم.

علیدادی با تصریح بر اینکه دشمن همواره به دنبال نقشه و توطئه جدید علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت بوده و این احتمال که آمریکا و اروپا با یکدیگر در مسئله برجام تبانی و تقسیم ماموریت کرده باشند بسیار است تاکید کرد: همراهی شعاری اروپا نقشه و توطئه ای برای برپایی میز مذاکره و برجامی مجدد می باشد که سلاح ها و موشک های بالستیک دفاعی ما را نشانه گرفته است

وی با تاکید بر اینکه برجام دوم و هر گونه مذاکره مجدد ممنوع و خطر قرمز ماست؛ تصریح کرد: هیچ مسئول وهیچ یک از جریان های کشور به هیچ شکل پای هیچ میز مذاکره ای قرار  نخواهند گرفت زیرا دشمن در فکر از میان بردن توان نظامی و موشکی ماست تا پس از تضعیف توان نظامی، حمله به ایران را در دستور کار خود قرار دهند.

خطیب جمعه کیش ادامه داد: استکبار همواره به دنبال از میان بردن قدرت های نظامی کشورهای دیگر است زیرا در مقابله نظامی از تلفات هراس دارد و در مذاکرات داخلی خود به این نتیجه رسیده است که باید قدرت نظامی کشورهای دیگر را تضعیف کند تا به سادگی قابل کنترل و دستیابی باشند.

وی با بیان اینکه اگر اروپائی ها در گفتار خود صادق هستند باید در عمل از برجام حمایت کنند افزود: شعار کافی نیست و باید معلوم شود که ان ها در عمل موافق برجام هستند یا نقش بازی می کنند.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه مسئولان کشور ما انسان هایی فرهیخته، شجاع و آگاه هستند اظهار کرد: همانگونه که تاکنون کشور را از بحران های خطرناک عبور داده اند پس از این نیز در سایه ولایت فقیه و درایت مسئولان کشور از بحران و پیچ های خطرناک عبور خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن همواره به دنبال آتش افروزی در منطقه بوده و هست تصریح کرد: آتش داعش در منطقه در حال خاموش شدن است و دشمن به دنبال جریان سازی و آتش افروزی مجدد برنامه تجریه طلبی کشورها را دردستور کار قرار داد که به لطف الهی در نطفه خفه شد.

خطیب جمعه کیش همچنین با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی(ع) به روایتی، شهادت آیت الله قاضی اولین شهید محراب، شهادت عمار یاسر و شهید فهمیده و رحت آیت الله مرعشی نجفی را تسلیت گفت.

وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به اینکه در اسلام 3 جهاد مبارزه با نفس (جهاد اکبر)، مبارزه با حاکم ظالم و مبارزه با دشمن خارجی توصیه شده است خاطر نشان کرد: برای موفقیت در جهاد سوم که جهاد با دشمن خارجی است باید ابتدا در جهاد با نفس پیروز شد و سپس  در جامعه اسلامی باید حاکمان و زمامداران عادل، خداترس بر مردم مسلط شوند زیرا تا فردی خود ساخته نشده و تا جامعه ای اصلاح و از دست حاکمان ظالم و زیاده خواه رها و زمام امور به دست حاکمان اصلح نیافتد بی تردید نمی توان در مقابل دشمن خارجی ایستاده و در مبارزه با آن ها پیروز شد.

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام علیدادی و با حضور مردم و مسئولان در مصلای کیش برگزار شد.

امروز ضعیف ترین کشور دنیا امریکا و اسرائیل است

حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نیروهای ارتش اظهار کرد:در کشور هر پیشرفتی که صورت بگیرد در سایه امنیت می باشد اگر امنیت وجود نداشته باشد هیچ پیشرفتی صورت نمی گیرد.

حجت الاسلام مختاری افزود: امرو یکی از مسائل مهم کشور اقتصاد و معیشت مردم است، اقتصاد هم نیازمند امنیت است و مشکل تاریخی ما وابستگی به نفت است که دغدغه امنیت اقتصادی ایجاد می کند .

وی بیان داشت: ایران یک روزی زیر پای مستشاران آمریکایی و صهونیسمی و انگلیسی بود و این انقلاب بود که ایران را قوی و عزیز کرد و دعوای استکبار با ما چرا قدرت شما منطقه را گرفته است و آنها به این موضوع اقرار می کنند.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: توسعه اقتدار ما در منطقه بالا برده است واین ساست راهبردی ماست عامل نفوذ است اینها همه به برکت انقلاب است که باید قدر آن را بدانیم،

مختاری افزود: اینکه غربیان می گویند فلان ابزار نظامی و دفاعی را نباید داشته باشید این امکانات دفاعی قابل مذاکره و چک کردن نیست زیرا دشمنان که در مذاکره و برجام با ما تفاهم ندارند و خندیدن ها و دست دادن ها زره ای از دشمنی آمریکا را کم نکرد و بیشتر از این وقت خود را نگیرید.

وی تاکید کرد: این که برجام دو راه بیندازند و دوباره بخواهند مذاکره کنند این حرف ها نیست مسئولین مربوطه کلا سرشان نرود حرف امروز برنامه ریزی برای انجام تعهدات اروپا و آمریکا است، مذاکره دفاعی نداریم وحواسمان ای جا باشد که با این حرفها و بحثهای بی ربط اروپا و آمریکا از زیر تعهدات می خواهند فرار کنند.

خطیب نماز جمعه تصریح کرد:غربی ها هیچ غلطی در مقابل عظم و اراده ملت ما نمی توانند بکنند پیروز این مواجهه ما به شرط وحدت پشت سر مقام معظم رهبری  است مسئولین هم ضعف نشان ندهند گرای مشکلات را هم ندهند.

مختاری افزود: ریشخند وزیر اطلاعات رژیم غاصب صهیونیسمی که گفته است اگر برجام نتواند ایران را مهار کند ما یک جانبه با ایران وارد جنگ می شویم قبلا مردم ایران خندیدند الان تمام دنیا پی به قدرت کشور ما برده اند و شما در یک جنگ 33روزه با کشور کوچک لبنان نتوانستید پیروز شوید شکست خوردید حالا ادعای جنگ با ایران را دارید.

وی بیان داشت : در سوریه 6-7 سال جنگیدید چه غلطی کردید گذشت زمانی که اسم اسرائیل وحشت به جان مردم می انداخت امروز ضعیف ترین کشور دنیا امریکا و اسرائیل است ولی در مقابل قوی ترین ایران است، این ادعای شما مثل وز وز پشه دم گوش شیر است با این کار می خواهید خودتان را نابود کنید.

امام جمعه حاجی آباد در بخش دیگر سخنان خود به هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و افزود: بسیج دانش آموزی پیوند زیبای نسل امروز با آرمان و اهداف انقلاب و شهدا است.

مختاری افزود: مدتی است مشکلاتی در مجموعه آموزش و پرورش داریم و نمی خواستم ذهن مردم را درگیر کنیم با مدیر کل و دیگران صحبت کردیم ولی مشکل حل نشد من این هفته می خواهم با مردم درد دل بکنم بعد از هفت سال مطالبی را بگویم یک عزیزی محترمی دیروز زنگ زد که این هفته مشکل را حل می کند شما چیزی نگوئید به احترام ان عزیز نمی گویم.

وی ادامه داد: اما وقتی خودتان می دانید مشکلات 13 هزار دانش آموز و 300 فرهنگی با سیاسی بازی ها باید تضعیف بشود، نیروی خودتان هم خراب می کنید این جا نتوانست شاید یک جای دیگر کار دیگری نباید گذاشت مسائل به فاجعه تبدیل بشود و بعد حل کرد سه چهار ماه است که داریم به شما می گویم حل نکردید من به احترام این هفته هم صبر می کنم و کار را تمام کند.

امام جمعه در پایان خطاب به نمایندگان عزیز که حدود دو سال دیگر تا انتخابات بیشتر نداریم قرار نیست هر عزل و نصب مدیری انتخابات به آن نگاه کنیم نهامروز من امام جمعه مستقیم با مشکلات مردم درگیرم و هم فرماندار نگاه صرف به انتخابات به مسائل اگر رای هم می خواهید رای اینجاست توی نماز جمعه ها و ارتباطات مردمی و از فرماندار محترم می خواهم وقتی مصلحت شهرستان و مردم هست جای مماشات و کوتاه آمدن نیست.

 

دشمنان بر عظمت پیاده روی اربعین حسینی سرتعظیم فرود آورده اند

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسیان، با تسلیت هفتم ماه صفر روز شهادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: برای این امام همام زمینه جنگ علیه حاکمیت نامشروع و استبدادی معاویه میسر نبود، اما در چهارچوب یک فعالیت سیاسی و در راستای اهداف بلند مدت حکومت اسلامی اساس یک مبارزه پنهانی را پی ریزی کرد و شیعه را به صورت یک جمع متشکل و هدفدار برای یک مبارزه مکتبی دوام دار حفظ کرد و به نسل های بعدی سپرد.
وی با انتقاد از دست اندرکاران فدراسیون فوتبال عنوان کرد: درست نبود که در شب شهادت امام حسن (ع) طوری تا پاسی از شب طرفداران فوتبال در خیابان های کشور، رقص و پایکوبی کنند و آنها می توانستند مسابقه را یک روز عقب یا جلو می کشیدند و این به آن معنی نیست که مخالف شادی هستیم.
حجت الاسلام میرزایی با اشاره به بیانیه سه کشور اروپایی (تروئیکا) در اعلام نگرانی از فعالیت های موشکی و برنامه های منطقه ای ایران اظهار کرد: بین اروپا و آمریکا در محدودیت نظامی و موشکی ایران هیچ اختلافی نیست و به قول معروف سگ زرد برادر شغاله.
امام جمعه پارسیان با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگان دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش که فرمودند، قبلا اعلام کردیم و باز اعلام می کنیم که امکان دفاعی کشور قابل مذاکره نیست و در اقتدار ملی با دشمن چک و چانه نمی زنیم، تصریح کرد: آمریکا و اروپا از اقتدار نظام اسلامی عصبانی است چرا که طومار فتنه هایی مثل داعش و تجزیه کشورهای منطقه توسط ایران از بین می رود لذا این عصبانیت طبیعی است که البته ما هم می گوییم آمریکا از دست ما ناراحت باش و از این ناراحتی بمیر چرا که ملت ما مقاوم است و از مسیر خود در مقاومت اسلامی در برابر استکبار و حمایت از مظلوم ذره ای کوتاه نمی آید.
وی همچنین با اشاره به دیدار حیدر العبادی نخست وزیر عراق با مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر مراقبت از مکر آمریکا و عدم اعتماد به شیطان بزرگ گفت: پشت سر تمام فتنه های عراق دشمنی به نام آمریکا است که باید مراقب باشند و به هیچ وجه به آنها اعتماد نکنند.
خطیب نماز جمعه پارسیان باگرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی عنوان کرد: ملتی که عشق شهادت در دل کوچک و بزرگش موج می زند، این ملت آسیب نخواهد دید.
میرزایی، حذف درس شهید فهمیده را از عوارض سند خفت بار ۲۰۳۰ در گذشته دانست و تاکید کرد: همین نوجوانان بسیجی هستند که آینده انقلاب را تضمین می کنند.
وی با تسلیت سالروز شهادت عمار به عنوان الگوی بصیرت و شجاعت، بیان کرد: گاه برخی افراد با وجود آگاهی از مسائل سکوت اختیار می کنند و از حق دفاع نمی کنند، خطر این افراد از آنهایی که ساز مخالفت می زنند بیشتر است که نمونه ان در فتنه ۸۸ بود و با وجود دانستن حق سکوت اختیار کردند که عمار تا آخرین لحظه دست از افشا گری و بیان حق برنداشت و در دفاع از ولایت کوتاهی نکرد.
خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به وضعیت نامطلوب فرهنگی و نا به سامانی های اجتماعی روستای قاسمعالی در مصرف مواد مخدر، اعتیاد، فقر فرهنگی، از همه مسئولان رسیدگی و پیگیری موضوعات را خواستار شد و تأکید کرد: ناحیه مقاومت سپاه با تمام قدرت می تواند به مسؤلان کمک کند در صورتی که آنها پای کار باشند و خود را به بی خبری نزنند.
امام جمعه شهرستان به برگزاری همایش زکات و نماز در شهرستان اشاره کرد و افزود: اجلاس سراسری نماز در اواخر آذر ماه با رویکرد نماز و فضای مجازی برگزار می گردد.
حجت الاسلام میرزایی با تأکید به اهمیت زیارت اربعین حسینی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن میلیون ها انسان با هدف مشترک باعث شده که دوست و دشمن بر بی نظیر بودن این حرکت اعتراف کنند و بر عظمت آن سر تعظیم فرود آورند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند

امام جمعه رشت ضمن تشکر از رسانه‌ها گفت: از رسانه‌های مکتوب، گفتاری و رسانه ملی که به نحو مطلوب نسبت به انعکاس پاسخ جمهوری اسلامی به اسرائیل و ماجرای اصفهان کوشیدند و با ورود به‌موقع، تبلیغات شوم دشمن را خنثی کردند تشکر می‌کنم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) ضمن تشکر از رسانه‌ها جهت انعکاس پاسخ سخت و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل گفت: از رسانه‌های مکتوب، گفتاری و رسانه ملی که به نحو مطلوب نسبت به انعکاس پاسخ جمهوری اسلامی به اسراییل و ریزپرنده‌های اصفهان کوشیدند و با ورود به‌موقع، تبلیغات شوم دشمن را خنثی کردند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اهمیت عدل در تعاملات اجتماعی اظهار داشت: خداوند در آفرینش انسان، عدل را رعایت کرده است؛ طبق روایات منظور از عدل رعایت انصاف در زندگی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن گرامیداشت 11 اردیبهشت‌ماه روز جهانی کار و کارگر، به دیدار جمعی از کارگران با رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: 14 میلیون کارگر زحمتکش در کشور داریم که نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه لوازم زندگی‌ مردم محصول رنج و زحمت کارگر است تصریح کرد: به امنیت شغلی کارگران باید توجه شود؛ اینکه بعضی کارفرمایان، کارگر را 89 روزه جذب می‌کنند، بی‌انصافی است و لذا همه کسانی‌که درصدد جذب‌ کارگر هستند باید به امنیت شغلی وی توجه کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به 12 اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم چهره‌های شاخص کشور را زودتر شناختند و آنان را به شهادت رساندند؛ شهید مطهری از عالمان برجسته تاریخ معاصر بود و مکتوبات و رساله‌های علمی ایشان هنوز قابل بهره‌برداری و منشأ اثر برای همه کسانی است که دغدغه درک معارف اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری یک اسلام‌شناس در تراز جامعه اسلامی بودند تصریح کرد: ایشان در عین حال که به آموزه‌های اسلامی پایبند و‌ معتقد بودند، یک شخصیت زمان‌شناس و فقیه تمام‌عیار بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به برخی مزایا و دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان تصریح کرد: با توجه به اینکه روابط دو کشور به‌دلیل جنایات گروهک‌های تروریستی از جمله گروهگ جیش‌الظلم، کمی تیره و ملتهب شده بود و لذا یکی از دستاوردهای سفر رییس‌جمهور به این کشور‌، رفع این التهابات بود و مسئولان و مرزداران دو کشور توافقاتی کردند که منجر به رفع التهابات و رونق صادرات خواهد شد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه میان دو کشور ایران و پاکستان یک وحدت رویه ملی علیه رژیم غاصب صهیونیستی برقرار است افزود: دشمن در تلاش بود روابط میان دو کشور تیره شود و این موضوع توسعه اقتصاصی و سیاسی دو کشور را نیز تحت تأثیر قرار دهد اما به اهدافشان نرسیدند.

امام جمعه رشت با ابراز تأسف از وتوی آمریکا علیه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اینکه نامی از فلسطینی‌ها در تاریخ بماند را هرگز نمی‌پذیرند و اسراییلِ غاصب را دولت برتر می‌دانند اما در این ایام با اعتراضاتِ شدید جوانان دانشگاه‌های خود هم مواجه شدند و این تظاهرات در آمریکا استخوانی دیگر در گلوی صهیونیست‌ها است؛ جوانان در اعتراضات خود گفتند که مسئولیت اداره فلسطین باید با حماس باشد؛ چیزی که برای آمریکا و صهیونیست‌ها پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/612

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • نماز جمعه سنندج