Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@14:29:44 GMT

اعلام عناوین هفته پدافند غیرعامل

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۰۸۱۹

مدیرکل امور انتظامی و پدافند غیرعامل وزارت کشور، عناوین روز‌های هفته پدافند غیرعامل سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عادلی با عنایت به اهمیت و ضرورت تحقق اهداف حوزه پدافند غیرعامل و سیاست‌های کلی نظام و همچنین با تاکیدات مقام معظم رهبری در مقوله پدافند غیرعامل افزود: برنامه‌های متنوعی در دو سطح ملی و استانی در سراسر کشر در هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل از جمله؛ آموزش و فرهنگ سازی، تولید و توزیع محتوی تخصصی، راه اندازی سامانه‌های رصد و پایش در حوزه زیستی و سایبری، نشست‌های تخصصی و کاربردی، رزمایش‌های موضوعی، اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. همزمان از ۶ لغایت ۱۲ آبان ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.
شنبه ۶ آبان ۹۶ با عنوان" مصون سازی کشور با تفکر بسیجی و روحیه جهادی"، یکشنبه ۷ آبان ۹۶ " خودباوری و اقتدار علمی با حرکت انقلابی"، دوشنبه ۸ آبان ۹۶ با عنوان " پدافند غیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور"، سه شنبه ۹ آبان ۹۶ با عنوان " حفظ سرمایه‌های ملی در برابر تهدیدات سایبری"، چهارشنبه ۱۰ آبان ۹۶ با عنوان "جامعه سالم، آماده در برابر تهدیدات نوین"، پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶ با عنوان "استحکام بخشی و صیانت از ساخت‌های کشور"، جمعه ۱۲ آبان ۹۶ با عنوان "حفظ سرمایه‌های کشور با مشارکت مردمی" نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به اقدامات مرتبط با مواضل اضطراری بیان کرد: حداقل ۳۰ درصد خبازی های سطح استان طی مدت زمان تعیین شده در راستای اجرای مطلوب مراقبت های پدافند غیرعامل باید نسبت به دوگانه ساز شدن اقدام کنند

وی با بیان اینکه تقویت و نظارت بیش از پیش در امر حفاظت از تاسیسات و اماکن حساس در سطح استان سمنان در دستور کار قرار داشته باشد، افزود: ارتقا و تقویت پایش تصویری دیگر مواردی است که باید در بخش پدافند غیرعامل در دستور کار باشد.

استاندار سمنان گفت: استان سمنان به واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت های حساس، در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین استان حساس در بخش پدافند غیرعامل است، تاکید کرد: این استان دارای واحد های تولیدی مواد غذایی و همچنین واحد های صنعتی بسیاری است که مرتبط با سلامت مردم بوده و باید مراقبت ها در این خصوص در بخش پدافند غیرعامل اندیشیده شود.

وی افزود: وجود دو نیروگاه بسیار مهم در حوزه تولید برق که اخیراً با حضور رئیس جمهور نیز فاز سه و چهار نیروگاه سیکل ترکیبی نیز بهره برداری شد، از دیگر مواردی است که اجرای مطلوب ساز و کارهای اجرایی پدافند غیرعامل برای حفاظت و حراست از این تاسیسات را حائز اهمیت می سازد.

استاندار سمنان بیان کرد: پراکندگی روستاها، راه های مواصلاتی مهم، شبکه های زیرساختی و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ موارد پدافند غیرعامل مهم می سازد.

کد خبر 6092879

دیگر خبرها

  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی