Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش امتداد نیوز از اراک، محمدتقی امینی ظهر امروز در نشت خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی و شهادت شهید فهمیده الگوی همه دانش آموزان و قشر جوان و نوجوان ما می‌تواند باشد و سازمان بسیج دانش آموزی بنا دارد که با اجرای برنامه‌هایی که برنامه‌ریزی شده یادو خاطره شهدا را گرامی می‌داریم که بتوانیم رشادت‌ها و دلاور مردی‌های دانش آموزان را در دوره ۸ سال دفاع مقدس را به خوبی به قشر جوان و دانش‌آموزان نشان دهیم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌های متنوعی در سطح استان در طول هفته برنامه ریزی کرده ایم اما تعدادی برنامه‌ به عنوان برنامه‌های شاخص استانی است مانند رزمایش‌های پدافند غیرعامل در سطح استان برگزار می‌کنیم که یک برنامه نمادین است توسط آموزش و پرورش و استانداری برگزار می‌شود را در مدارس منتخب اراک برگزار می‌کنیم وهمچنین دیدار با خانواده‌های شهدای دانش آموز را داریم که به شکل نمادین با خانواده شهید عباسی شهید شاخص استان دیدار داریم.

مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی تصریح کرد: نهم آبان اختتامیه طرح هجرت بسیج دانش آموزی را در سطح استان داریم که این برنامه در کانون بسیج دانش آموزان برگزار می‌شود و در این راستا تقدیری از دانش‌آموزانی که کارهای بزرگی را با دستان کوچک خود انجام دادند مانند رنگ آمیزی بیش از ۶۰ هزار متر مربع کلاس‌های درس که کمکی به آموزش و پرورش است داریم.

امینی بیان کرد: ۱۰ آبان دیدار با ائمه جمعه و ارائه گزارش فعالیت‌های بسیح دانش آموزی قرار را داریم همچنین اردوهای راهیان نور دانش آموزان بسیجی که از موثرترین برنامه‌های بسیج دانش آموزی که در حال انجام آن هستیم و امروز اعزامی را از شهرستان زرندیه داشتیم.

وی اضافه کرد: تعداد ۵ اتوبوس که دو روز آینده آخرین اعزام در مرحله نخست برادران را از حوزه شهید فهمیده یک اراک در دستور کار داریم و بعد از آن با توجه به اربعین حسینی چند روزی متوقف می‌شود و بعد از آن در تاریخ ۲۳ آبان مرحله نخست خواهران و مرحله دوم اعزام های دانش آموزی آغاز می‌شود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با همکاری هنرستان‌های استان در سال ۹۶ و با همکاری بسیج خواهران حدود ۶۰۰ دست لباس فرم دانش آموزان را با مصالحی که از طرف خود دانش آموزان بود تولید و تهیه کردیم که کار بسیار زیبایی بود و با هدف تولید برای خانواده‌های کم بضاعت این کار انجام شد.

امینی عنوان کرد: امسال تعداد ۸ هزار ۲۰۰ نفر سهمیه به استان برای راهیان نور داده شده ولی ما اعلام کرده ایم که سقفی برای اعزام دانش آموزان در نظر نمی‌گیرم یعنی ما هر تعداد دانش آموز که داوطلب شود برای این موضوع اگر زمان اجازه بدهد اعزام می‌کنیم ولی حداقل اعزام ما همان هشت هزار و ۲۰۰ نفر است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر علمی این کنگره علمی گفت: این کنگره علمی-پژوهشی باحضور بیش از ۱۴۰ دانش آموز برگزار شد و از بین ۷۴ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۵۶ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.
سید امین سیحون افزود: «ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی» «ساخت و بررسی دهان شویه گیاهی برضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس» «رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان» «بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب» «ساخت جارو برقی هوشمند» «تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان» از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.
سومین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی پژواک با هدف شناسایی علایق و استعداد‌های دانش اموزان - تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی در دوره اول متوسطه این مجتمع در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی در دو قسمت سخرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم