Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

سواره‌رو زیر پل شهید صدر تعریض شد تا بخشی از گره ترافیکی اتوبان اصلی شمال تهران باز شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشکل ترافیک یک مشکل عمومی در کل پایتخت است که در محلات شمالی تهران، این مشکل از سایر مناطق بیشتر به چشم می خورد.

برای کاهش مشکل راهبندان و تسهیل تردد در اتوبان دوطبقه شهید صدر، شهرداری تهران زیرگذر برخی مناطق را تعریض کرده است تا عبور و مرور خودروها راحتتر انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 شهرداری تهران، از تعریض برخی معابر بزرگراهی خبر داد.

علیرضا اسفراینی نژاد در این باره گفت: زیرگذر کامرانیه یکی از نقاط حساس منطقه بود که دسترسی شهروندان به محله کامرانیه و منطقه یک را تامین می کرد که عرض کم این زیرگذر باعث ایحاد زمان تاخیر و تخلیه نامناناسب بار ترافیکی و پس زدگی بار ترافیک به بزرگراه صدر می شد .

اسفراینی نژاد گفت: پس از مطالعات کارشناسی و با تعریض سواره رو در زیر پل تعداد خطوط عبوری به سه خط افزایش یافت که این اقدام منجر به روان سازی ترافیک و افزایش سرعت تخلیه خودروها از بزرگراه صدر و شبکه ی معابر منطقه سه به منطقه یک ، محله ی کامرانیه و خیابان شهید جوزی می شود.

او همچنین از اجرای عملیات خط کشی معابر با جدیدترین دستگاه خط کشی برای نخستین بار خبر داد.

این مدیر شهری اعلام کرد: برای اولین بار، عملیات خط کشی معابر با جدیدترین دستگاه خط کشی محوری دو جزیی "هاف من " در زیر گذر کامرانیه اجرا شد.

او با بیان اینکه در این دستگاه به جای رنگ سرد از رنگ محوری دو جزیی استفاده می شود توضیح داد: هدف از خط کشی معابر، منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به شهروندان و همچنین راهنمایی صحیح آنها است ضمن اینکه خط کشی معابر می تواند به تنهایی جهت راهنمایی به کار برده شود اما برای اثربخشی بیشتر با علائم و چراغ های راهنمایی مورد استفاده قرار می گیرد.

اسفراینی نژاد با بیان اینکه آلودگی و شرایط جوی آب و هوایی از علت عدم ماندگاری طولانی مدت رنگ در معابر هستند گفت: شهرداری منطقه 3 برای خط کشی معابر اصلی و پر تردد، سرعتکاه و خطوط عابر پیاده با هماهنگی و حضور پلیس راهور جهت ایجاد محدودیت های ترافیکی اقدام می کند.  

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان، گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس دقایقی پیش ممنوع شد.

وی افزود: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

زندی‌فر ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج از سه ساعت دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

وی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر