Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز  به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، حمیدرضا صائبی در آیین برگزاری انتخابات هیئت ورزش های دانش آموزی استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۹ هزار دانش آموز در قالب ۷۰ رشته تیم از استان های کشور به مسابقات ورزشی و در رشته های مختلف اعزام شدند.

وی، با بیان این که فدراسیون ورزش دانش آموزی بر اساس سند تحول و به منظور تحقق اهداف این سند در بحث سلامت و تندرستی تأسیس شده است، تصریح کرد: این فدراسیون علاوه بر تأمین سلامت و شادابی دانش آموزان به دنبال توسعه شبکه ساختاری و سازمانی دانش آموزان در سطوح استان، منطقه و کشور و استقرار حقوقی، تشکیلاتی و مالی فدراسیون و هیئت های تابعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قریب ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز دختر و پسر کشور در دوره های مختلف تحصیلی در فعالیت های ورزشی اعم از المپیاد های درون مدرسه ای، مدرسه قهرمان، کانون قهرمان و سایر فعالیت های تربیت بدنی و سلامت مشارکت دارند.

سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور برای حل مشکلات مالی و سازمانی ورزش های دانش آموزی خراسان جنوبی قول مساعد داد و افزود: امیدواریم با مساعدت و همراهی مسولان استانی شاهد گسترش روز افزون ورزش های دانش آموزی در عرصه های استانی، منطقه ای و ملی باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: امسال ۲۷ تیم از دانش آموزان ورزشکار استان در طرح مدرسه قهرمان، کانون قهرمان دو و میدانی، فوتسال و بازی های بومی محلی  به مسابقات کشوری اعزام شدند.

مهدی گلدانی مقدم از اجرای طرح استعداد یابی دانش آموزان دوره ابتدایی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این انتخابات آقایان حسینی، فلاح و دادی کاندید شدند که پس از رأی گیری آقای دادی به عنوان رئیس هیئت ورزش های دانش آموزی خراسان جنوبی انتخاب شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، رسولی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های کردستان اظهار کرد: در حال حاضر سه هزار مدرسه شبانه روزی در حوزه متوسطه اول و دوم در کشور فعالیت دارند که مدارس شبانه روزی متوسطه دوم در حوزه نظری، کار دانش و فنی حرفه‌ای فعالیت دارد که میزان دانش آموزان مشغول به تحصیل در کل این مدارس ۳۵۰ هزار نفر است.

وی خاطرنشان کرد: هزار و ۱۴۶ مدرسه نظری در کشور فعال است که ۱۶۷ هزار دانش‌آموز در این مدارس فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در دوره دوم متوسطه نظری در کشور مشغول به تحصیل هستند، گفت: ۹ درصد دانش‌آموزان متوسطه نظری در مدارس شبانه روزی کشور مشغول به تحصیل هستند و نشان می‌دهد باید توجه ویژه‌ای به این حوزه شود و مدارس شبانه روزی تقویت شوند.

کارشناس مسؤول برنامه‌ریزی آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: مدارس شبانه‌روزی به منظور دسترسی به توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم و روستایی ایجاد شده و نیاز به تقویت دارند تا شاهد کاهش ترک تحصیل و افزایش پوشش تحصیلی باشیم.

رسولی اذعان کرد: رویکرد جدیدی امسال با عنوان تجمیع آزمون‌های ورودی مدارس خاص که شامل مدارس استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی است، در کشور عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: ثبت نام در این آزمون تا چهارشنبه گذشته به مدت ۲۰ روز انجام شد و ۳۴۰ هزار دانش‌آموز برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

وی زمان برگزاری آزمون سمپاد و نمونه دولتی را یکم تیر عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان در این آزمون به رقابت می‌پردازند.

کارشناس مسؤول برنامه‌ریزی آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اذعان کرد: ۱۰۶ مدرسه شبانه روزی در سه دوره تحصیلی در کردستان فعالیت دارند که از این تعداد ۳۶ مدرسه مربوط به دانش آموزان متوسطه نظری است.

کد خبر 6089842

دیگر خبرها

  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند