Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که اپلیکیشن اسکایپ، به میزان ۱ میلیارد بار از گوگل پلی دانلود شده است و این بدان معنا نیست که این اپلیکیشن ۱ میلیارد کاربر دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت مایکروسافت خبر از دانلود اپلیکیشن اسکایپ خود به میزان 1 میلیارد بار داده است. اپلیکیشن اسکایپ ممکن است به تعداد 1 میلیارد بار دانلود شده باشد اما این به معنی وجود 1 میلیارد کاربر نمی باشد چرا که ممکن است یک کاربر به دفعات اقدام به دانلود و نصب این نرم افزار کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، رسیدن به این تعداد از دانلود خودش دست آورد بزرگی برای مایکروسافت می باشد. به دلیل این که نرم افزار پیام رسان اسکایپ دو سال است که به چنین محبوبیتی رسیده است.

سال 2015 بود که مایکروسافت اعلام کرد؛ نسخه اندروید نرم افزار اسکایپ، 500 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و بعد از دو سال این رقم دو برابر شده است.

این شرکت قصد دارد بنا بر بازخورد دریافت شده از سوی کاربران خود، امکانات بیشتر و بهتری را در اختیار آن ها قرار دهد.

انتهای پیام/

R1483/P1012122/S7,86/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد

امتداد - جدید ترین نسخه اپلیکیشن همراه بام بانک ملی ایران تحت سیستم عامل اندروید منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، نسخه جدید اپلیکیشن همراه بام تحت سیستم عامل اندروید ویرایش ۴٫۱۰٫۱ با قابلیت درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی منتشر شد.

از این پس متقاضیان  طرح پذیرنده ملی می توانند برای درخواست و بهره‌مندی از تسهیلات، بدون نیاز به حضور در شعب بانک ملی ایران، از طریق اپلیکیشن همراه بام اقدام نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد