Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته دهم لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) با جدال حساس تیم‌های دوم و سوم جدول، منچستریونایتد و تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد آغاز شد که این بازی را شیاطین سرخ با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساندند.

در این دیدار پربرخورد و پایاپای که هر دو تیم موقعیت‌های خطرناکی دروازه یکدیگر خلق کردند - به خصوص منچستریونایتد که یک بار تیر دروازه مانع گلزنی مهاجم بلژیکی‌اش روملو لوکاکو شد - آنتونی مارسیال بازیکنی که در نیمه دوم به میدان رفت، در دقیقه 81 تنها گل بازی را با پاس روملو لوکاکو به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل تنها با سه ضرب به ثمر رسید که اولین آن توسط داوید دخه‌آ دروازه‌بان شیاطین سرخ و ‌دومین آن ضربه سر لوکاکو پیش از ضربه مارسیال بود.

به این ترتیب منچستریونایتد 23 امتیازی شد تا ضمن تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول لیگ برتر و افزایش اختلافش با تاتنهام رده سومی به 3 امتیاز، فاصله‌اش با منچسترسیتی صدرنشین را به دو امتیاز کاهش دهد.

هفتمین پیروزی شیاطین سرخ در این فصل لیگ برتر در حالی در کارنامه تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو ثبت شد که آنها از هفته قبل در خانه هادرزفیلد تن به شکست داده بوده و هفته ماقبل آن هم در خانه لیورپول به تساوی بدون گل بسنده کردند.

در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر امروز از ساعت 17:30 به وقت تهران 5 بازی همزمان برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

آرسنال - سوانزی
کریستال پالاس - وستهام
لیورپول - هادرزفیلد
واتفورد - استوک‌سیتی
وست‌بروموویچ - منچسترسیتی

در آخرین بازی امشب هم از ساعت 20، چلسی میهمان بورنموث خواهد بود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!

در حالی که پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان همگان از درخشش دروازه‌بان جوان پرسپولیس سخن می‌گفتند حالا این دروازه‌بان با یک ناکامی بزرگ مواجه شد.

سرویس ورزش مشرق - امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که در فصل جاری لیگ برتر این فرصت را پیدا کرد تا در چهار مسابقه برای تیم پرسپولیس درون دروازه بایستد، موفق شد در لیگ برتر و در چهار دیدار مقابل ذوب آهن، گل گهر سیرجان، ملوان و در نهایت صنعت نفت آبادان با چهار بازی کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس به رکورد ۴ کلین‌شیت فصل جاری سید حسین حسینی برسد.

این دروازه‌بان جوان که به گفته اکثر کارشناسان پرسپولیسی، جانشین شایسته‌ای در روزهای مصدومیت علیرضا بیرانوند بود و سهم عمده ای در بردهای سرخپوشان داشت، در مصاف جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و در یک مسابقه به اندازه هر هر چهار مسابقه قبلی که گل نخورده بود گل خورد.

رفیعی همچنین در ضربات پنالتی و در شرایطی که تجربه چنین فضایی را نداشت باز هم مغلوب پنالتی زنان تیم آلومینیوم اراک شد تا ظرف مدت زمان کوتاهی بالا و پایین فوتبال حرفه‌ای در سطح لیگ برتر را تجربه کند.

با توجه به اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس درباره شرایط اخیر علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ مچ دستش گفته می‌شود این دروازه‌بان برای بازی بعدی مقابل سپاهان اصفهان که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری دوازدهم اردیبهشت برگزار شود شرایط حضور درون دروازه را پیدا کرده و به جمع سرخپوشان برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!