Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در مراسم تجلیل از برندگان جایزه علمی ثبوتی-خواجه پور در دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان گفت: تجلیل و معرفی شخصیت های بزرگ علمی کشور اهمیت بالایی دارد.

اسداله درویش امیری افزود: معرفی و تجلیل از شخصیت‌ های علمی کشور در راستای الگوسازی برای جوانان، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه تکریم و تجلیل از فرزندان حوزه علم و دانشگاه، اقدام مهم و قابل تقدیری است، اظهار داشت: تجلیل و تکریم افراد در زمان حیات آنها، از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار است و باید این فرهنگ، در سطوح مختلف جامعه گسترش یابد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نباید اجازه داد تعریف و تمجید های ظاهری جای تجلیل واقعی را بگیرد، تصریح کرد: اقدام دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه در مراسم تجلیل از برندگان جایزه علمی ثبوتی-خواجه پور، یک اقدام مهم تلقی می شود و این مهم البته، نیازمند تلاش بیشتر برای توسعه در سطوح مختلف است.

استاندار زنجان تصریح کرد: تلاش بیش از 8 دهه ای پروفسور یوسف ثبوتی در عرصه علمی کشور و استان زنجان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه تلاش های پروفسور ثبوتی این شخصیت علمی و فرهیخته کشور و استان برای سال ها، موجب افتخار تاریخ زنجان خواهد بود، افزود: دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان اعتباری برای جامعه علمی استان و کشور است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نام پروفسور ثبوتی نه تنها موجب ماندگاری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه در عرصه علمی استان و کشور شده است، گفت:همه افراد باید تلاش کنند در طول حیات خود، نام نیک و یادگارهای به یاد ماندنی از خود بر جای بگذارند.

  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی برای هفته معلم در نظر گرفته شده است که با شعار «همه ما مدیون توییم» اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته در سال‌جاری ۵۰ برنامه در هفته معلم اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: تجلیل از مقام معلمان نمونه با حضور رؤسای قدیم آموزش و پرورش، تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال گذشته، برگزاری یادواره شهدای معلم، دیدار با معلمان تاریخ‌ساز استان، تجلیل از معلمان نمونه استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به دیدار معلمان کشور با رهبر معظم انقلاب در روز دوازدهم اردیبهشت ادامه داد: ۴۰ نفر از معلمان برتر استان در قالب این برنامه در دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب حضور خواهند داشت.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری پویش سپاس معلم در استان زنجان گفت: در این پویش دل‌نوشته و خاطرات دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد جمع‌آوری و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت معلمان خیر در استان گفت: معلمان خیر در استان با اختصاص بخشی از حقوق خود از دانش‌آموزان نیازمند حمایت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در شبکه شاد گفت: مسابقه کتاب‌خوانی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان و فراخوان خاطرات فرهنگیان در دو سال اخیر برای این هفته پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748636

دیگر خبرها

  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند