Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@17:00:16 GMT

زنجان در هفته ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۰۱۶۲

زنجان در هفته ای که گذشت

زنجان - ایرنا - افتتاح قطار پنج ستاره مشهد زنجان و کلنگ زنی هتل پنج ستاره گاوازنگ مهمترین رویدادهای هفته گذشته زنجان بود.

به گزارش ایرنا ** قطار پنج ستاره فدک مسیر زنجان - مشهد و برعکس در راه آهن منطقه شمالغرب کشور عصر سه شنبه با حضور مسئولان راه آهن و استان زنجان راه اندازی شد.

** با حضور استاندار زنجان عملیات اجرایی احداث هتل پنج ستاره گاوازنگ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** استاندار زنجان در جریان سفر یک روزه به شهرستان ابهر از سه واحد تولیدی واگن سازی ایریکو، پاک حیات، نساجی ماد بافت، سد کینه ورس و تصفیه خانه ابهر بازدید کرد، همچنین حمایت از تولید و واحدهای تولیدی را مورد تاکید قرار داد.

**بدهی اداره کل بیمه سلامت استان زنجان به مراکز دانشگاهی و غیر دانشگاهی تا شهریور امسال به 100 میلیارد تومان رسید.

**انواع نان های سنتی زنجان رتبه نخست کیفیت نان را در بین 31 استان کشور کسب کرد.

**60 هزار کودک سه تا 6 در این استان با اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم در سال جاری تحت غربالگری بینایی قرار می گیرند که از این تعداد 38 هزار و 982 کودک شهری و تعداد 20 هزار و 567 کودک در روستاها ساکن هستند.

**بیشترین سهم صادرات این استان با 76.6 درصد مربوط به صنعت و فرآورده های صنعتی است.

**استاندار زنجان با بیان اینکه هم اکنون این استان یکهزار و 100 تخت اقامتی دارد، گفت: دست کم باید یکهزار و 500 تخت دیگر در هتل های 2 تا 5 ستاره در زنجان اضافه شود تا در این زمینه به حد متوسط کشوری برسیم.

**همایش سه ساله های حسینی در روز شهادت حضرت رقیه با حضور مردم ولایتمدار زنجان در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

**طی نیمه نخست سال جاری 41 عنوان نمایش تولید و در سطح این استان در قالب 146 اجرای عمومی به روی صحنه رفت.

**مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از کمک 15 میلیارد تومانی خیران زنجانی به نیازمندان این استان در 6 ماه نخست امسال خبر داد.

**طی مهر امسال بیش از 11 میلیون و 17 هزار خودرو در جاده های این استان تردد کرده اند که این ترددها به وسیله 62 دستگاه تردد شمار برخط فعال در 31 مقطع ثبت شده است.

**طی سالجاری بیش از 60 هزار تن از گندم مازاد برنیاز کشاورزان این استان به استان های تهران، یزد، البرز، خراسان رضوی و گیلان ارسال شد.

**در سفر استاندار و شماری از فعالان اقتصادی و دیگر مسئولان زنجان به استان چلیابینسک روسیه، توافقات بسیاری برای همکاری مشترک در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، علمی و پژوهشی انجام شد.

** 445 قطعه سکه متعلق به دوره سلجوقی، اتابکان آذربایجان و یک قبضه خنجر متعلق به هزاره اول قبل از میلاد در شهرستان خرمدره کشف و ضبط شد.

**به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار زنجان، فناوری آلمانی تولید خودروی برقی برای نخستین بار در ایران با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در این استان راه اندازی می شود.

**با عقد تفاهم نامه مابین دانشگاه های بزرگ زنجان، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان و این اداره کل دوره های مهارتی برای دانشجویان و اپراتورهای سی.ان.جی برگزار می شود.

**قاچاقچی با 6 کیلوگرم تریاک در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرمدره افتاد.

**سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری زنجان 50 هزار کارت شهروندی برای استفاده عموم در اختیار دارد که از این تعداد 36 هزار کارت از طریق شعبات بانک تجارت، باجه های اتوبوسرانی و دفاتر پیشخوان در بین مردم توزیع شده است.

** 13 هزار و 400 معلول در روستاهای این استان شناسایی شده اند که با اجرای طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه از سال گذشته تاکنون 300 شغل محلی برای این معلولان ایجاد شده است.

3216/6085
خبرنگار : سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی فصل گذشته ستاره بی چون و چرای تیمش بود و نقش مهمی را در قهرمانی بارسلونا در رقابت‌های لالیگا ایفا کرد اما در ابتدای این فصل تحت تاثیر افت جمعی این تیم قرار گرفت و نتوانست درخشش فصل گذشته را تکرار کند.

اما بهبود شرایط و عملکرد تیمی بارسا در چند هفته اخیر باعث شد که عملکرد او هم به شکل قابل توجهی بهتر شود و بار دیگر روند گلزنی‌هایش با پیراهن این تیم را از سر بگیرد و در چند هفته  اخیر نقش ناجی بارسا در بسیاری از دیدارها را ایفا کرد.

چند رسانه اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که این احتمال وجود دارد که این ستاره لهستانی  در پایان این فصل بارسا را ترک کند و علاقه باشگاه‌های عربستانی به او شاید باعث شود که مدیران این باشگاه هم با فروش او موافق باشند.

اما کادناسر خبر داده است که هم لواندوفسکی و هم مدیران بارسا و ژاوی از همکاری با یکدیگر راضی هستند و قصد دارند به این همکاری ادامه دهند و هیچ تردیدی در این باره وجود ندارد که او فصل آینده هم به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود