Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:10:11 GMT

بوش پدر باز هم متهم به انجام آزار جنسی علیه یک زن شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۴۱۳۱

بوش پدر باز هم متهم به انجام آزار جنسی علیه یک زن شد

چهارمین زن آمریکایی نیز بوش پدر را به انجام آزار جنسی علیه خود در جریان برگزاری یک میهمانی خانوادگی متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، در پی مطرح شدن سه اتهام آزار جنسی علیه جرج بوش پدر، رئیس جمهوری اسبق آمریکا، امروز چهارمین زن از این کشور نیز اتهامی مشابه علیه وی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، «آماندا استپلس» کاندیدای جمهوریخواهان در انتخابات مجلس سنا در سال ۲۰۰۶، بوش پدر را به آزار جنسی علیه خود در جریان برگزاری یک میهمانی خانوادگی همزمان با برگزاری کمپین انتخاباتی خود در همان سال متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مورد گفت که به هنگام عکس گرفتن دسته جمعی، بوش پدر با نزدیک شدن به وی، او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

گفته می شود سه زن آمریکایی دیگر نیز طی چند روز اخیر بوش را به انجام آزار جنسی مشابه علیه خود متهم کرده اند.

لازم به ذکر است، «هیدر لیند» از هنرپیشه های آمریکا نیز چهارشنبه هفته گذشته جرج بوش پدر را متهم به آزار جنسی خود در سال ۲۰۱۳ کرده بود که در پی انجام این افشاگری بوش پدر از این هنرپیشه معذرتخواهی کرده است.

به گفته لیند، زمانیکه آنها برای ضبط یک برنامه به نزد بوش پدر رفته بودند وقتی قصد گرفتن عکس یادگاری را داشتند بوش پدر در حالیکه روی صندلی چرخ دار (ویلچر) بود وی را مورد آزار جنسی قرار داده است.

لیند در بیان اتهامات خود به چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکا گفته است: زمانی که برای گرفتن عکس در کنار بوش پدر قرار گرفتم وی مرا مورد آزار قرار داد و یک لطیفه زننده تعریف کرد و مجدد عمل خود را انجام داد و این در حالی بود که همسر وی در کنارش ایستاده بود.

در واکنش به این اتهامات، سخنگوی بوش پدر اعلام کرد: رئیس جمهور بوش هیچگاه تحت هیچ شرایطی کسی را اذیت نمی کند و اگر رفتار وی بگونه ای بوده که خانم لیند احساس ناراحتی کرده اند از این بابت معذرت خواهی می کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛  حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با بیان اینکه عملیات وعده صادق نقطه عطفی بود برای دنیا و قدرت ایران نمایان شد، گفت: کشور‌هایی که مدعی به تجهیزات و امکانات جنگی داشتند حالا ساکت شدند و رژیم صهیونیستی هم که درصدد پاسخ بر آمد، جهان غرب، او را از درافتادن با ایران مقتدر، برحذر داشت.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امروز بیش از ۴۰ دانشگاه اروپا و آمریکا به میدان آمدند و علیه اسرائیل تظاهرات کردند گفت: کشور‌هایی که ادعای آزادی بیان داشتند حالا دانشجویان خود، تنها کسانی که از مظلوم دفاع کردند را دستگیر و روانه زندان‌ها میکنند.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی در وعده صادق، کاری کرد که اوضاع منطقه را به قبل و بعد وعده صادق، تقسیم می‌کنند.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به شهادت امام صادق علیه السلام گفت حضرت امام صادق (ع) دو راهبرد تبلیغ و تبیین دین اسلام را انجام می‌داد و حدود چهار هزار شاگرد را تربیت کرد.
حجت الاسلام و المسلمین نوری تاکید کرد: امروز هم شبیه به زمان امام صادق (ع) است و دشمن با قدرت رسانه‌ای صنعت فیلم سازی و هجمه‌های بزرگ دینی، ایران را هدف قرار داده است و سخنرانان، مبلغین، معلمان فعالان حوزه رسانه‌ای و فرهنگی و هر کسی که می‌تواند باید همچون امام صادق کار تبیینی انجام دهد.

دیگر خبرها

  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...