Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  پندار توفیقی پس از نشست با مديران گفت : موضوع جلسه بررسی وضعیت بدهی باشگاه هاى استقلال،‌ پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران بود.

او ادامه داد :بدهی‌های سنواتى باشگاه استقلال خيلى سنگين است و رقم را به دلايلی نمى توانيم اعلام كنيم اما خيلى رقم سنگینی است كه اصلا بودجه باشگاه نمى تواند جوابگوى آن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفيقى افزود :ما سعی کردیم که با چند بازیکن توافق و بدهی آن‌ها را تقسيط بلند مدت كنيم .تعدادى از بازيكنان هم بدون اينكه راى كميته انضباطى را بگيرند و به فدراسيون مراجعه كنند مستقيما با كنفدراسيون فوتبال آسيا ارتباط پيدا مى كنند و اين مسئله بين بازيكنان ايرانى رواج پيدا كرده است. موضوعی كه مسلم خواهد بود اين است كه بخشى از اين بدهى ها در ١٠ سال گذشته رقم خورده و بدهى ها عمدتا خاک مى خورده و با توجه به بودجه باشگاه امكان پرداخت آن وجود نداشته است.

معاون ورزشی استقلال بيان کرد: مطلبی كه خيلى مهم خواهد بود اين است كه حذف باشگاه هايى همچون استقلال، پرسپولیس وتراکتورسازی و نفت از آسیا دامن همه را می‌گیرد و تنها بحث باشگاه استقلال نیست. بحث سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال هم در اين ميان مطرح مى شود.

توفیقی ادامه داد :در هر صورت مطالباتی از سال‌های گذشته از سازمان لیگ به دليل تبلیغات محیطی داشتیم که پرداخت نشده و اين پول را نتوانستند از شركت مربوطه دريافت كنند.معضل هاى زيادى دامن گير باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شده است. پس از صحبت هايى كه با مديران داشتيم به اين نتيجه رسيديم كه دولت هم بايد در مورد ٢باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس عزمش را جزم کند تا مشکلاتش حل شود.بخشى از بدهى ها حقوقى است و بخشى هم به ماليات بر مى گردد .از ديد گاه كنفدراسيون فوتبال آسيا هيچ بدهى اى نبايد وجود داشته باشد .

معاون ورزشی استقلال درباره اينكه آيا تا ٢ روز آينده مشكل بدهى ها حل مى شود يا خير گفت :صد در صد قابل انجام است .از طرفى اگر باشگاه حذف شوند به طور حتم تبعات آن را در دو باشگاه استقلال و پرسپوليس مى توانيم نظاره گر باشيم .نشاطى كه اين ٢ باشگاه مى توانند ايجاد كنند با ديگر تيم ها فرقى مى كند و اين بدهى ها حاصل دست ما نيست و اتفاقى است كه در طول سال ها ايجاد شده و دامن باشگاه را گرفته است. اكنون كنفدراسيون فوتبال آسيا روى اين موارد دست گذاشته است و امیدوارم با عزم عمومى در بدنه فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان مشکلات رفع شود.

توفیقی در پایان خاطر نشان کرد:حذف شدن باشگاه ها از آسيا تبعات سنگينى خواهد داشت .ورود به اين مسئله مى تواند كمک كند تا اين مشكل بوجود نيايد .ضمن اينكه مديران باشگاه تلاش مى كنند تا جايى كه بودجه جواب مى دهد مطالبات را تقسيط و پرداخت كنند.

انتهای پیام/

اظهارات توفیقی درباره وضعیت باشگاه استقلال

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با وجود برتری آشکار بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید در شروع مسابقه،این رئالی‌ها بودند که با پاس فوق العاده آموزشی تونی کروس و ضربه ویسینیوس جونیور به گل رسیدند تا به خاطر همین گل در خانه حریف کاملاً به بازی برگشت و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شوند.

رئال مادرید را باید یک تیم کاملاً الگو در دنیا قلمداد کرد. تیمی که استاد ضد حمله زدن است و بیشتر از هر تیمی در دنیا قدر موقعیت‌ها را می‌داند. به جرات می‌توان گفت رئالی‌ها تا دقیقه ۳۵ به جز گلی که زدند هیچ موقعیت دیگری نداشتند و مالکیت توپ و میدان هم در دست بایرن مونیخ بود اما تیمی که گل اول را زد و امیدوارانه به رختکن رفت تیم آقای آنچلوتی بود.

مدل فوتبال رئال مادرید بدون شک الگوی بسیار خوبی برای پرسپولیس و استقلال است که جام می‌خواهند و هوادارانشان به کمتر از تصاحب یک جام در هر فصل راضی نیستند. استقلال در زمان ریکاردو ساپینتو موقعیت‌های گل زیادی به دست می‌آورد اما تقریباً همه بازی‌های مهم را می‌باخت چرا که خیلی قدر فرصت‌ها را نمی‌دانست. پرسپولیس یحیی گل‌محمدی نتیجه گراتر بود و پرسپولیس اوسمار ویرا هم با اینکه هجومی‌تر بازی می‌کند اما همچنان ضعف‌هایی دارد همان‌طور که استقلال جواد نکونام بدون ایراد نیست.

در رئال مادرید شاید بازیکنی مثل ویسینیوس جونیور خیلی گلزن نباشد اما مدل فوتبال رئال مادرید طوری است که هر لحظه امکان دارد این تیم توسط هافبک‌ها و مهاجمانش به گل برسد. خیلی‌ها تصور می‌کردند رئال مادرید بعد از رفتن فوق ستاره‌هایی مثل رونالدو و بنزما دچار افت شود و نتواند در اروپا و اسپانیا قدرت نمایی کند اما آنها به همه دنیا نشان دادند که یک تیم استاندارد به معنای واقعی کلمه هستند و فرقی هم نمی‌کند مورینیو روی نیمکت این تیم باشد یا زیدان و آنچلوتی.

با احترام به همه هواداران بارسلونا، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و سایر تیم‌های بزرگ دنیا باید قبول کرد که رئال مادرید بهترین، پرافتخارترین و حرفه‌ای‌ترین باشگاه و تیم فوتبال دنیاست. تیمی که چه به لحاظ ساختاری و چه به لحاظ فوتبالی و تنوع تاکتیکی می‌تواند برای تیم‌های فوتبال کشورمان از جمله استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور الگو باشد. شاید مقایسه تیم‌های ایرانی با رئال مادرید مقایسه چندان درستی نباشد اما می‌توان در مقیاسی کوچکتر از تیم‌های ایرانی انتظار داشت که حداقل کمی شبیه رئال مادرید بازی کنند و با حفظ شخصیت تیمی در آسیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو