Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@19:19:12 GMT

مشکلات سیستان و بلوچستان زیر ذره‌بین مجلس

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۷۶۰۴

مشکلات سیستان و بلوچستان زیر ذره‌بین مجلس

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از سفر اعضای کمیسیون متبوعش به استان‌های مرزی خبر داد.

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از سفر اعضای کمیسیون متبوعش به استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این سفر در روز‌های آینده انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره علت سفر اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به استان سیستان بلوچستان، افزود: این سفر در راستای سفرهای دوره‌ای کمیسیون به منظور بررسی و رصد معضلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی مردم مرزنشین انجام می‌شود.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس درباره برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون شوراها به این استان، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است اعضای کمیسیون، دیدارهایی با استاندار، فرماندار، شهرداران، اعضای شوراهای این استان به منظور بررسی مشکلات مردم مرزنشین این استان داشته باشند.

سلیمی تصریح کرد: پس از سفر اعضای کمیسیون به این استان و بازدید میدانی در این زمینه گزارشی تدوین و در صحن کمیسیون شوراها قرائت می‌شود.

انتهای‌ پیام/

R1385/P1361/S1,15/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پروژه تأمین آب اضطراری سیستان و بلوچستان الگویی کشوری است
  • صادرات مرغ برای نخستین بار در کشور انجام شد
  • استاندار: طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگو برای کشور
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • کمبود آب این استان بزرگ و کم آب تا ۴ سال آینده رفع می‌شود
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم