Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان؛ «جیمز متیس»، وزیر دفاع آمریکا، در کنفرانس خبری مشترک با «سانگ یانگ-مو»، همتای خود در کره جنوبی، اظهار کرد: تهدیدهای هسته ای کره شمالی در حال افزایش است و یک نیاز فوری جدید برای همکاری های بیشتر واشنگتن و سئول در زمینه نظامی و دیپلماتیک احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهدیدهای از جانب پیونگ یانگ حتی از ابتدای سال و زمانیکه به اینجا (کره جنوبی) سفر کرده بودم نیز به مراتب بیشتر شده است.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: کره شمالی در حال افزایش دادن تهدیدهای خود علیه همسایگان و دیگر مناطق جهان است. پیونگ یانگ این کار را با برنامه های غیرقانونی و غیرضروری آزمایش موشکی و تسلیحات هسته ای انجام می دهد. این کشور با پافشاری بر توسعه برنامه های موشکی و هسته ای، امنیت خود را نیز به خطر می اندازد.

متیس با تاکید مجدد بر این موضوع که آمریکا یک کره شمالی هسته ای را نمی پذیرد، گفت: هرگونه استفاده کره شمالی از تسلیحات هسته ای با پاسخ نظامی سخت و قاطعی از سوی آمریکا مواجه خواهد شد. با وجود اینکه واشنگتن ترجیح می دهد بحران هسته ای کره شمالی با استفاده از روش های دیپلماتیک حل و فصل شود؛ این کشور هر روز بر تهدیدهای حملات هسته ای خود می افزاید.

 وزیر دفاع کره جنوبی نیز اقدامات پیونگ یانگ را «تحرکات بی‌پروا» دانست؛ در حالی که متیس آن را «رفتاری غیرقانونی» توصیف کرد.

متیس در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: اشتباه نکنید، هر حمله تهدیدآمیزی علیه آمریکا و متحدانش محکوم به شکست است. هرگونه استفاده کره شمالی از سلاح هسته ای با پاسخ غافلگیرکننده واشنگتن مواجه می شود.

 وزرای دفاع آمریکا و کره جنوبی درباره مسائل متعدد دیگری مانند افزایش توان نظامی سئول برای مواجه با جنگ احتمالی در شبه جزیره کره به گفتگو و رایزنی پرداختند.

 سفر متیس به کره جنوبی فقط چند روز پیش از آغاز تور آسیایی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، انجام شده است. قرار است ترامپ در این سفر آسیایی به توکیو، پکن، هانوی، دانانگ، ویتنام و مانیل برود.

 

انتهای پیام/

اظهارات متیس در کره جنوبی علیه کره شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است

هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در بیانیه‌ای مطرح کرد: دانشجویان آمریکایی با حرکت اعتراضی خود که ناشی از نگرش و تحلیل صحیح آن‌ها نسبت به مسائل است نشان دادند که بمباران رسانه‌ای با اخبار غلط و بایکوت اخبار صحیح آن‌ها را گمراه نخواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در حمایت از دانشجویان آمریکایی بیانیه صادر کرد.

در ادامه می‌توانید متن این بیاینیه را بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام شجاعانه دانشجویان آمریکایی و تجمع اعتراضی علیه سیاست‌های کشورشان در حمایت از رژیم صهیونیستی جهانیان را به تحسین واداشته است.

آنچه که امروز جهان از قاب رسانه به تماشا نشسته است ناشی از وجدان بیدار انسان‌ها است. دانشجویان آمریکایی با حرکت اعتراضی خود که ناشی از نگرش و تحلیل صحیح آن‌ها نسبت به مسائل است نشان دادند که بمباران رسانه‌ای با اخبار غلط و بایکوت اخبار صحیح آن‌ها را گمراه نخواهد کرد.

چند روزی می‌شود که صحن اکثر دانشگاه‌های آمریکا به صحنه‌ی حمایت از مردم مظلوم غزه تبدیل شده است. البته این حرکات شجاعانه به مذاق دولتمردان آمریکایی و شاید به عبارت درست‌تر سران شبکه صهیونیسم جهانی خوش نیامده و موجب سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان و اساتید آزاده شده است که البته این اقدامات سرکوبگرانه از سوی داعیه داران دموکراسی که ادعای آزادی بیانشان گوش جهان را کر کرده است نه تنها موجب عقب نشینی دانشجویان نشده بلکه باعث گسترش جنبش «همبستگی با غزه» در اکثر ایالات‌های آمریکا از کالیفرنیا تا تگزاس شده است.

آنچه در این مقطع مهم و حیاتی است حمایت همه جانبه جهانیان از تجمع مسالمت آمیز دانشجویان آمریکایی ومحکوم نمودن اقدامات سرکوبگرانه دولت آمریکا و گسترش این دست اقدامات در سایر کشور‌های جهان به ویژه کشور‌های غربی و صد البته برخی کشور‌های مسلمان که دولت‌های‌شان در نهایت ذلت وخواری به حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی برآمده‌اند است.

چرا که تداوم این دست اقدامات و خیزش جهانی آزادگان جهان با انزوای روز افزون رژیم صهیونیستی در افکار عمومی و حصول پیروزی نهایی برای فلسطین همراه خواهد بود.

هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی ضمن اعلام قدردانی از دانشجویان شجاع و غیور آمریکایی اقدامات سرکوبگرانه دولت آمریکا را محکوم نموده و از تمام آزادی خواهان جهان جهت پیوستن به جنبش «همبستگی با غزه» دعوت می‌نماید.

والسلام علیکم و رحمت الله

هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می‌کنیم
  • هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان