Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس کل دادگستري استان مازندران گفت: اجراي طرح تنفس جنگل‌ها موجب شد که بهره برداري غيرقانوني از جنگل‌هاي داخل طرح نداشته باشيم و بيشترين تخريب در خارج از طرح بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان، حجت الاسلام و المسلمين تقوي فرد رئيس کل دادگستري استان مازندران در جلسه شوراي حفظ حقوق بيت المال اين استان که با هدف پيگيري مصوبه طرح تنفس جنگل، پسماند استان و ساماندهي سواحل برگزار شد، گفت: اجراي طرح تنفس جنگل‌ها موجب شد که بهره برداري غير قانوني از جنگل‌هاي داخل طرح نداشته باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مقام قضايي با اشاره به لزوم حفظ حقوق بيت المال درعرصه منابع طبيعي همچون جنگل و دريا افزود: با بازديد ميداني انجام گرفته اين تخريب‌ها بسيار مشهود بوده و تمام تخريب‌ها در جا‌هايي اتفاق افتاده که خارج از طرح بوده است.
وي ياد آورشد: با تصويب اين طرح قرار بر اين شد تا امکانات و تجهيزات به اين طرح اختصاص يابد تا از تخريب جنگل جلوگيري شود، ولي در بعضي از نقاط شاهد قاچاق چوب آلات و تخريب هستيم که دليل اين امرکمبود بودجه، نيرو و تجهيزات بوده است.
اين مقام قضايي ادامه داد: در اين رابطه دستورات لازم جهت پيگيري به دبيرخانه شوراي حفظ حقوق بيت المال و سازمان بازرسي داده شده تا با ورود به اين موضوع متخلفان چه کشوري و استاني در مرجع قضايي مربوطه مطرح و مورد رسيدگي قرار گيرد.
در ادامه اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين جعفري دادستان مرکز استان مازندران و دبير شوراي حفظ حقوق بيت المال اين استان با بيان موضوع مطرح شده گفت: در اين رابطه اقدام قضايي از سوي مدعي العموم صورت گرفته و با تشکيل پرونده قضايي، اخطاريه در رابطه با موضوع فوق به طرف مقابل ارسال شده است.
انتهاي پيام /

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم

محمد نیکخواه گفت: طی گشت زنی مستمر نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان بم و اقدام به موقع از تخریب اراضی ملی و برداشت غیر مجاز شن و ماسه در منطقه روداب غربی شهرستان جلوگیری شد. 

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بم بیان کرد:  پیشگیری از وقوع جرم اولویت نخست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی گفت: نیرو‌های این یگان به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی و همکاری مردم طبیعت دوست از هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی جلوگیری خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تدوین الگوی توسعه زنجیره متانول هم‌زمان با اجرای مراحل تکمیلی طرح پتروشیمی دنا/ پیشروی با تکیه بر توان داخل
  • صیانت از آزادی‌های مشروع در سند تحول قضایی
  • چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از قاچاق چوب + فیلم
  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور