Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده گروه ۵۵ توپخانه ارتش مستقر در اصفهان، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از سازمان های نیروهای مسلح، دوشادوش برادرانمان در سپاه پاسداران، در زیر چتر رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا انجام وظیفه می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قلمکده؛ امیر سرتیپ دوم ستاد حسن شهرکی با اشاره به بازگشت شهید محمدآقا جهانگیری از شهدای ارتش پس از گذشت 30سال به آغوش خانواده، گفت: شاهد حضور پیکر یک شهید از شهدای دفاع مقدس از شهرستان خمینی شهر بودیم که فضای شهر را عطرآگین کرد و ما افتخار داریم این شهید به عنوان یکی از شهدای سرافراز هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام بر روی دستان مردم شهیدپرور تشییع شد و مردم قدرشناس با حضور خود در این برنامه یک بار دیگر با خون شهدا تجدید میثاق کرده و وفاداری خود را نسبت به شهدا اعلام کردند.

فرمانده گروه 55 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: حضور شهدا برای ما پیام های بسیاری دارد و تلنگری را به همه وارد می کند که چگونه از جان شیرین خود گذشتند و خون خود را در چه راه و مسیری اهدا کردند، در وصیت نامه این شهدا بیشتر متوجه می شویم که ما را به پشتیبانی ولایت فقیه بودن و در مسیر سرخ امام حسین(ع) حرکت کردن سفارش کرده اند و خداوند باید به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم در مسیر سرخ اباعبدالله الحسین (ع) که راه رستگاری و قرب خداست قدم برداریم و پاسدار خون شهدای بزرگوار از جمله شهید محمدآقا جهانگیری باشیم.

وی با ابراز تبریک و تسلیت به مردم خمینی شهر و خانواده شهید جهانگیری، اظهار کرد: افتخار بزرگی است که نصیب ما شده تا به عنوان یکی از یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع، خاکسپاری و یادبود شهید والامقام حضور فعال داشته باشیم و بتوانیم به عنوان سرباز امام زمان (عج) در بزرگداشت خون شهدا انجام وظیفه کرده باشیم.

این مقام ارشد ارتش در ادامه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هم به عنوان یکی از سازمان های نیروهای مسلح دوش به دوش برادرانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که همه در راس هرم مدیریتی که در زیر چتر رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا سربازی و انجام وظیفه می کند، به عنوان دو پایه اساسی در حول محور ولایت فقیه ماموریت های رزمی و نظامی، دفاع از مرز و خاک میهن، دفاع از آرمان های انقلاب و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و اجرایی شدن منویات رهبرمعظم انقلاب در مقابله با استکبار و حفاظت از ارزش های دینی ایستادگی و انجام وظیفه می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود