Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 2 هزار و 300 کیلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر در 48 ساعت گذشته طی سه عملیات جداگانه در شهرستان های نهبندان، بیرجند و زیرکوه کشف شد.

سردار مجید شجاع روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این مقدار یکهزار و 960 کیلوگرم مرفین و مابقی سایر مواد شامل هروئین، حشیش و تریاک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از این مقدار مواد مخدر 2 هزار و 100 کیلوگرم در 24 ساعت گذشته کشف شد گفت: 2 تن مرفین از این مواد در جاسازی از یک خودروی حمل گاز به دست آمد که توسط نیروی انتظامی شهرستان نهبندان کشف شد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: این مقدار مواد مخدر قرار بود از خراسان جنوبی به سمت استان های شمالی کشور خارج شود که مورد ضربه قرار گرفت و در این استان زمین گیر و 12 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

**کشف 26 تن موادمخدر در سال جاری
وی همچنین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 26 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد که به نسبت سال گذشته 60 درصد افزایش کشفیات را نشان می دهد.
سردار شجاع یادآور شد: در این مدت اعضای 43 باند از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و بیش از 600 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
وی یکی از وظایف عمده نیروی انتظامی را مبارزه بی امان با واردکنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح کشور عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی در این باب تکلیف شرعی و قانونی دارد تکلیف شرعی از این باب که به فرموده مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا یکی از محورهای اصلی اقدامات پلیس، مقابله بی امان با ورود مواد مخدر به داخل کشور است.
وی ادامه داد: از طرفی به لحاظ قانونی و تکلیفی که قانون بر عهده نیروی انتظامی گذاشته، مقابله و برخورد با قاچاقچیان و ورود مواد مخدر به داخل کشور جزو محوری ترین و اصلی ترین ماموریت ها و اولویت های نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در این خصوص نیروی انتظامی شهدای گرانقدری در جای جای میهن اسلامی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و این راه هنوز هم ادامه دارد.
وی بیان کرد: امید است با تلاش های گسترده، بی امان و شبانه روزی کشفیات مواد مخدر و مقابله با اشرار و قاچاقچیان که کماکان در دستور کار ماست و اولویت اول فرماندهی انتظامی قرار دارد به نحو احسن به اجرا بگذاریم تا همچنان امنیت را در استان و سایر نقاط کشور تامین کنیم.
استان مرزی خراسان جنوبی با 11 شهرستان، سومین استان پهناور ایران محسوب می شود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028*خبرنگار - رقیه محمدی* انتشار- رسول محمدحسنی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دریافت 31 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند