Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اهدای لوح تقدیر از مساعدت مدیر عامل بانک صادرات ایران در کمک به ساخت پروژه بیمارستان ٢٠٠ تخت خوابی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان قدردانی کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، همزمان با مراسم بهره برداری از بیمارستان ٢٠٠ تخت خوابی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که با حضور علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، امیر یوسفیان معاون اعتباری بانک صادرات ایران و سایر مقامات استانی برگزار شد، از مساعدت مدیرعامل این بانک، تقدیر بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




دکتر محمود رضا میری، رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دراین لوح خطاب به سیاوش زراعتی آورده است: " حضور تلاشگرانی چون جنابعالی درعرصه خدمت به مردم استان سیستان و بلوچستان و همراهی با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در اجرای طرح عام المنفعه تحول نظام سلامت، مسیر به ثمر نشستن آن و دسترسی مردم به خدمات بی نظیر این طرح را کوتاهتر کرد. اینجانب ضمن قدردانی از مساعدت ارزشمند جنابعالی درتحقق این خدمت، از درگاه دادار بی همتا ثوب ثواب، خلعت صحت و حسن عاقبت را برایتان مسالت دارم".

گفتنی است، بانک صادرات ایران دراحداث بیمارستان ٢٠٠ تخت خوابی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر ٢٠٠ میلیارد ریال نقش برجسته ای داشته است. این بیمارستان با زیر بنای بیش از ١٥ هزار متر مربع در ٨ طبقه شامل: بخش های بستری بیماران، مراقبتهای ویژه، اورژانس، رادیوگرافی و کلینیک های تخصصی جایگاه ویژه ای در برنامه های طرح تحول سلامت استان سیستان و بلوچستان دارد​

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات