Web Analytics Made Easy - Statcounter

**وصول 3 هزار و 864 میلیارد ریال درآمد در آذربایجان غربی
در حالی که درآمد پیش بینی شده برای آذربایجان غربی در سال جاری، 10 هزار و 38 میلیارد ریال است، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان از وصول سه هزار و 864 میلیارد ریال درآمد در استان خبر داد که با توجه به این آمار، 38 درصد درآمد پیش بینی شده در نیمی از سال وصول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



**اشتغال 24 هزار نفر در شهرک های صنعتی آذربایجان غربی
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: این استان دارای 23 شهرک و ناحیه صنعتی است که 24 هزار نفر در واحد های فعال موجود در این شهرک ها و نواحی مشغول به کار هستند.

**صادرات بیش از 11 میلیون دلار کالا از گمرک مهاباد
رئیس گمرک مهاباد با بیان اینکه این گمرک، یکی از مبادی فعال و قدیمی کشور است و قدمت 120 ساله دارد، گفت: در هفت ماه امسال بیش از 11 میلیون دلار کالا از این گمرک صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 82 درصد افزایش دارد.

**شرکت 6 هزار دانش آموز آذربایجان غربی در طرح کانون مدرسه
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: بیش از 6 هزار دانش آموز دختر و پسر پایه دوم تا ششم ابتدایی آذربایجان غربی از ابتدای آبان ماه سال جاری تا نیمه اول اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در طرح کانون مدرسه شرکت می کنند.

**ارسال 90 اثر از آذربایجان غربی به مسابقه نقاشی سازمان ملی بهره‌وری ایران
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: اعضای مراکز کانون این استان90 اثر به مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ایران ارسال کردند.

**حضور فیلم کوتاه آرا در جشنواره بین‌المللی فیلم ایرلند
فیلم کوتاه آرا به نویسندگی و کارگردانی یوسف کارگر که پیش از این تندیس جایزه بزرگ جشنواره منطقه ای شبدیز را کسب کرده بود، در نخستین فستیوال بین المللی خود در شصت و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ایرلند حضور می یابد.

**اختصاص 57 میلیارد ریال وام خود اشتغالی برای مددجویان کمیته امداد خوی
اعطای وام در راستای ایجاد اشتغال پایدار و کمک های آموزشی و پشتیبانی از جمله اقدامات کمیته امداد برای خودکفایی خانواده های تحت پوشش به شمار می رود که در همین راستا، بیش از 57 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال مددجویان این نهاد در خوی اختصاص یافته است.

**پیشرفت فیزیکی بیمارستان 222 تختخوابی خوی به 92 درصد رسید
رئیس اداره راه و شهرسازی خوی که مسئولیت احداث بیمارستان 222 تختخوابی خوی را دارد، با اعلام اینکه این بیمارستان در حال حاضر بیش از 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: طبق پیش بینی ها، این طرح تا دهه فجر آماده بهره برداری است.

**تیم والیبال شهرداری ارومیه به دومین برد خود در لیگ برتر دست یافت
تیم والیبال شهرداری ارومیه در چهارمین دیدار خود در لیگ سی و یکم با نتیجه سه بر صفر، میهمان خود رعد پدافند کاشان را شکست داد تا به دومین برد خود در این رقابت ها دست یابد.

**چاپ 139 جلد کتاب در آذربایجان غربی
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تا پایان سال، یک میلیارد ریال کتاب از ناشران و مولفان استان خریداری می شود، گفت: در سال جاری با پشتیبانی های صورت گرفته 139 جلد کتاب در استان چاپ و منتشر شده است.

**توزیع غذای گرم در مهدهای کودک روستایی میاندوآب
توزیع غذای گرم با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی و مسئولان شهرستانی روز چهارشنبه در 55 مهد کودک روستایی و حاشیه شهرستان میاندوآب آغاز شد.

**پرداخت یکهزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق 62 واحد تولیدی در آذربایجان غربی
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: امسال برای ایجاد رونق در واحدهای تولیدی استان و رفع موانع تولید، 62 طرح و واحد تولیدی در شهرستان های مختلف یکهزار میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک‌های عامل دریافت کرده است.

**جمع آوری 5.5 میلیارد ریال صدقه در خوی
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوی با اشاره به وجود 29 هزار و 257 صندوق صدقه در این شهرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون پنج میلیارد و 570 میلیون ریال صدقه از این صندوق ها جمع آوری شده است.

**کارت های ملی قدیمی از سال آینده فاقد اعتبار/ مردم آذربایجان غربی تا پایان سال کارت ملی هوشمند بگیرند
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: کارت های ملی قدیمی که هوشمند نشده اند از ابتدای سال آینده فاقد اعتبار می شوند و شهروندان این استان نیز باید نظیر دیگر استان های کشور، برای دریافت کارت های ملی هوشمند اقدام کنند.

**انسجام و هماهنگی اصلی ترین عامل برد تیم والیبال شهرداری ارومیه بود
در حالی که سرمربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان از واگذاری نتیجه این دیدار به علت نبود هماهنگی و انسجام در بین بازیکنان سخن به میان آورد، سرمربی تیم شهرداری ارومیه داشتن انسجام و هماهنگی لازم در بین بازیکنان تیم و استفاده از کوچکترین فرصت ها توسط بازیکنان باتجربه ارومیه ای را علت اصلی برد تیمش دانست.
3214/3072** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شب گذشته گوینده بخش خبری ۲۰ سیمای مرکز آذربایجان غربی روز معلم را به معلم کلاس اول خود تبریک گفت.

خانم فاطمه سلطانی در آغاز بخش خبری ۲۰ سیما   روز معلم را به خانم اورشاد  آموزگار   کلاس اول خود در دبستان آزادگان و تمامی معلمان صبور و تلاشگر تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در تقویم رسمی کشور به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند